נדל"ן ותשתיות

פארק המסילה נפתח בתל אביב: "חניון מוזנח שהפך לפארק"

עיריית תל אביב-יפו השלימה את העבודות בפארק המסילה ופתחה את הפארק לכל אורכו לרווחת הציבור
מערכת ice |  1
פארק המסילה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
עיריית תל אביב-יפו סיימה את העבודות בפארק המסילה ופתחה את הפארק לרווחת הציבור לכל אורכו, מרחוב נחלת בנימין ממזרח ועד לחוף הים ממערב. אורכו הכולל של הפארק עומד על 1.3 קילומטרים. לאורך הפארק ישנם שבילי אופניים מופרדים ומסלולי הליכה ועצים וצמחיה מרובה שבעתיד יתנו צל למבקרים במקום.
 
לפארק ישנו מפלס תת קרקעי בו יעבור בקרוב הקו האדום של הרכבת הקלה, בחלקו בתוואי זהה לזה של מסילת הרכבת ההיסטורית בין יפו לירושלים. בנוסף, פארק המסילה הוא גם הנקודה שבה הקו האדום של הרכבת הקלה יורד אל מתחת לפני הקרקע בדרכו לפתח תקווה.
רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו מסר: "העיר תל אביב-יפו משנה את פנייה אל עבר עתיד טוב יותר. פארק המסילה – חניון מוזנח שהפך לפארק עירוני ירוק, המוביל מאלנבי עד יפו וחוף הים, וכולל רצועת הליכה, אזורי שהייה ושביל אופניים – הוא דוגמא נהדרת לסדר העדיפויות שהשתנה: המרחב הציבורי מוחזר להולכי הרגל, לביטחונם ולהנאתם".
 
"נמשיך לפתח את המרחב העירוני כך שיספק לתושבי העיר ולמבקרים בה מגוון אפשרויות לניידות מהירה, נוחה, זולה, בריאה ובטוחה. השבוע הורדנו את גדרות המקטע האחרון של פארק המסילה, בתחילת החודש הורדנו גדרות בשדרות ירושלים ובחודשים הקרובים נוריד גדרות במקומות נוספים ברחבי העיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולדאי - ראש עיר מעולה (ל"ת)
    מירי 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור