בריאות

מדאיג: מדוע שלום חנוך ביטל את ההופעה שלו הערב?

שלום חנוך, שביטל מספר הופעות בעקבות פריצת דיסק ממנה הוא סובל, הודע כי הוא מבטל את ההופעה כמה שעות לפני תחילתה כי הוא נדבק בנגיף הקורונה
מערכת ice | 
שלום חנוך (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שלום חנוך, אחד הזמרים הוותיקים, המוערכים והמצליחים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל, שוב מבטל הופעה. הזמר, שביטל בחודשים האחרונים מספר הופעות בעקבות כאבים עזים בגבו אחרי שסבל מפריצת דיסק, הודיע גם היום (שלישי) כי הוא מבטל את ההופעה הבאה שלו.
הסיבה בגללה חנוך מבטל את ההופעה שאמורה להתקיים היום בערב היא כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. כזכור, אחרי שביטל מספר הופעות רצופות והמעריצים החלו לדאוג שמה עובר משהו קשה הרבה יותר על הזמר הוותיק, הוא הוציא הודעה בה הוא הרגיע אותם.
 
חנוך כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "קהל יקר, לצערי אצטרך עוד זמן מנוחה בבית ולכן נאלץ לדחות גם את המופע הקרוב בבארבי שעתיד היה להתקיים ב2/9. אני במגמת שיפור, אבל בעצת הרופאים, ההחלטה היא לא לקחת סיכונים מיותרים בשלב זה. נעדכן לגבי מועד המופעים הבאים,  מחכה לפגישתיינו, שלום".
שלום חנוך, יליד 1946, הוא זמר-יוצר, פזמונאי, משורר, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי, הנחשב לאחד מראשוני היוצרים ברוק הישראלי. שלום חנוך נודע במשך רוב שנות פעילותו כזמר מחאה חריף, ואף נחשב על ידי רבים כמי שפיתח את ז'אנר "שירי המחאה" בזמר העברי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה