בריאות

משרד הבריאות באזהרה לתושבי הצפון: נמצאו בעלי חיים נגועים בכלבת

משרד הבריאות הוציא אזהרה לפיה  נטען כי התקבלה הודעה על תן נגוע בכלבת שנמצא בשטח פתוח בין המושבים מלאה לגדיש שבמועצה האזורית עמק גלבוע: "כל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים הנגוע או בעל חיים משוטט לפנות בדחיפות"
מערכת ice | 
כלב במלונה (צילום Florin Palamarciuc / Unsplash)
משרד הבריאות הוציא היום (שלישי) הודעה לפיה נטען כי התקבלה הודעה על תן נגוע בכלבת שנמצא בשטח פתוח בין המושבים מלאה לגדיש שבמועצה האזורית עמק גלבוע. נכון לרגע זה, לא ידוע על אנשים שנחשפו לתן.
משרד הבריאות מבקש מכל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים הנגוע או בעל חיים משוטט, בין התאריכים 4.11.2022 עד 20.11.2022 כולל, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות עפולה, טלפון 04-6099000, או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו, לשם שקילת הצורך למתן טיפול מונע להם.
 
לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע יש לפנות לחדר מיון בבית חולים. אנו מבקשים להעביר את המידע על האירוע למטיילים ולנופשים באזור וביישובים הסמוכים. הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם, באם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות. בעלי חיות מחמד מתבקשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, לצורך וידוא מצב חיסונם.
משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה