בריאות

משרד הבריאות מזהיר: זה החוף שלא כדאי לכם להתקרב אליו

משרד הבריאות מוציא היום הודעת אזהרה לציבור, במסגרתה הוא מתריע כי חוף ניצנים אינו מומלץ לרחצה לאור זיהום של מי קולחין ממתקן טיפול בשפכים (מט"ש) אשקלון אל הים. מסר זה תקף עד להודעה חדשה
מערכת ice | 
חוף נהריה מרכז (צילום גידי בטלהיים המשרד להגנת הסביבה)
משרד הבריאות מוציא היום הודעת אזהרה לציבור, במסגרתה הוא מתריע כי חוף ניצנים אינו מומלץ לרחצה, לאור זיהום של מי קולחין ממתקן טיפול בשפכים (מט"ש) אשקלון אל הים. מסר זה תקף עד להודעה חדשה.
הודעה זו מצטרפת ואינה מבטלת את הודעת משרד הפנים מיום שישי בבוקר, הודעה לפיה כל החופים באשקלון אסורים לרחצה לאור המלצת משרד הבריאות כי קיים חשש לזיהום במים.
החופים האסורים לרחצה הם: פארק לאומי אשקלון, בר כוכבא - צפון ודרום, חוף דלילה - צפון ודרום, והחוף הנפרד. עוד נמסר בהודעה על איסור הרחצה: "זכרו, רחצה ללא מציל אסורה ומסוכנת!"
ביום חמישי הוצאה אזהרת רחצה חמורה דומה גם לגבי חופי תל־אביב, בחופי הרצליה ובחופי בת־ים. בהודעה שיצאה מטעם משרד הבריאות נכתב בנוגע לאזהרת הרחצה החמורה בחופי תל־אביב, הרצליה ובת-ים כי "משרד הבריאות מודיע על אזהרת רחצה בחופי תל אביב, בת ים והרצליה".
 
עוד נכתב בהודעה שיצאה מטעם משרד הבריאות כי "בעקבות ירידת גשמים חזקים ביממה האחרונה במרחב גוש דן, הוזרמו אל הים מי נגר מהולים בביוב למערכות האיסוף של "איגודן", מתחנת רידינג, משפך הירקון, מנחל איילון ומנקזי החופים ברשויות המקומיות".
כזכור, ההודעה של משרד הבריאות מגיעה שבועיים בלבד אחרי הפתיחה הרשמית של עונת הרחצה בתל־אביב. עיריית תל־אביב הוציאה הודעה רשמית בנושא ופרסמה את כל מה שצריך לדעת לקראת עונת הרחצה שבפתח, כאשר דווקא עכשיו, רגע אחרי, הגיעה המערכת החורפית הנוכחית שהפתיעה במיוחד באמצע חודש אפריל ואחרי חורף חם במיוחד, כאשר כעת המבלים והרוחצים ייאלצו לחכות זמן נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה