בריאות

מכורים לרולאפס? כנראה שתפסיקו אחרי שתקראו את זה

בהודעה ברשתות החברתיות כתבו במשרד הבריאות: "לפני שמצטרפים לטרנד ומשלמים מחירים מופרכים על ממתק שעוטף גלידה, אולי כדאי שתכירו כמה מהרכיבים שהוא מכיל: גלוקוז, סירופ תירס וסירופ תירס מיובש הם כולם סוכר - המון סוכר ומסוגים שונים". אלו המחלות בהם אתם מסתכנים
מערכת ice |  1
רולאפס (צילום מסך טיקטוק)
מי לא שמע על הממתק הזה וראה סרטונים ויראליים שלו עוטף גלידה, חורך ומציף את הרשתות החברתיות, ואפילו שמענו אתמול שניסו להבריח כמות גדולה שלו בנתב"ג. אז על מה כל הטירוף סביב הרולאפס? משרד הבריאות מנסה לצנן את ההתלהבות.
 
בהודעה ברשתות החברתיות כתבו במשרד הבריאות: "לפני שמצטרפים לטרנד ומשלמים מחירים מופרכים על ממתק שעוטף גלידה, אולי כדאי שתכירו כמה מהרכיבים שהוא מכיל:גלוקוז, סירופ תירס וסירופ תירס מיובש הם כולם סוכר - המון סוכר ומסוגים שונים".
  

צריכת סוכר נמצאה קשורה בעליה במשקל. אל צריכת סוכר מיוחסות מגוון תחלואות נלוות כגון מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם, סוכרת מסוג 2, כבד שומני, סרטן, עששת ועוד. בנוסף כל הסוכרים עלולים להחמיר תסמינים של ADHD ולהשפיע על דפוס התזונה ובחירת מזונות. 

עוד הוסבר: "עקב כך, כבר ב-2015 ההמלצות התזונתיות לציבור מטעם גופים ממשלתיים וארגוני בריאות רבים כללו הפחתה משמעותית של צריכת סוכר שמן דקלים ושומן שעבר הידרוגנציה מכילים רמות גבוהות של שומנים רוויים, המעלים את הכולסטרול הרע ואת הסיכון למחלות לב וכלי הדם. זאת בנוסף לבירוא היערות לצורך הפקת השמן, שזו השפעה שלילית עצומה על הסביבה
 
 
לסיום נמסר: "חומרי טעם וריח טבעיים ומלאכותיים המקנים פרופיל טעמים לא טבעי ושעשוי להשפיע על דפוס אכילה, בחירת מזונות ותחושות רעב ושובע. אז זיכרו - זה שזה מצטלם טוב, מעורר באזז ושיח ברשת - לא אומר שזה בריא לכם ולילדים שלכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מילים טמטום עולמי
    א 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם ממשיכים להצדיק את האחוזון העליון שחותר לדילול אוכלוסיה
    סגור