בריאות

יסמין מועלם מרגשת: זה מה שעשתה הזמרת למען ילדים מתמודדי נפש

במסגרת פעילות עמותת "זה בנפשי", הגיעה הזמרת יסמין מועלם למרכז בריאות הנפש בנס ציונה, פגשה את הילדים, הופיעה מולם ושמעה מהם על ההתמודדות שלהם
מערכת ice | 
יסמין מועלם (צילום עמותת זה בנפשי)
אמש (שלישי), במסגרת פעילות של עמותת ׳זה בנפשי׳, התומכת בילדים ובני נוער המתמודדים עם משבר נפשי, הגיעה הזמרת יסמין מועלם למרכז בריאות הנפש בנס ציונה ופגשה את הילדים המאושפזים שהתרגשו לשמוע את שיריה ולשתף אותה בהתמודדות שלהם.
 
עמותת זה בנפשי הוקמה במחצית השניה של 2020, בשלהי הסגר השני. חזון ומטרת העמותה: שיפור ושדרוג איכות חייהם של ילדים ובני נוער המתמודדים עם אשפוז בעקבות בעיות נפשיות, ולספק להם ולבני משפחותיהם רגעים מתוקים שיהוו נקודות אור ויאפשרו להם חיבור וחזרה לחיים בריאים ושלווים. כמו כן, העמותה מבקשת ללוות את הילדים ואת המשפחות לכל אורך תקופת האשפוז.
 

עמותת "זה בנפשי" הוקמה על ידי עירית גלוסקינוס ברקן ובתה טלי במטרה לשפר את איכות חייהם של ילדים ובני נוער המתמודדים עם אשפוז בעקבות בעיות נפשיות, ולספק להם ולבני משפחותיהם רגעים נעימים שיאפשרו להם להישאר מחוברים חברתית ולחזור לחיים בריאים ושלווים, לתמוך בילדים ובבני משפחותיהם ולקדם חשיפה ושיתוף של ההתמודדות עם הקושי כדי לשנות את היחס החברתי כלפיהם. 
כזכור, מועלם היא אחת מהיוצרות הפוריות והאיכותיות במוזיקה הישראלית. פריצתה בשלהי הקורונה הפכה לאירוע שבשיאו הוצאו בזה אחר זה סינגלים שהפכו מיד ללהיטי ענק: החידוש עם טונה ל"אור הירח" , "כמה מתוק" , "זה בדם" עם טדי נגוסה וכמובן הביצוע המשותף והבלתי נשכח שלה עם טונה ל"סהרה" שהפך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה שעברה והגיע בשיאו למקום ה-2 במצעד השנתי בגלגל"צ. בתוך כל אלה היא הספיקה להפוך לאמא, לעשות כאמור סיבוב הופעות מוצלח ובחודש מאי האחרון היא הוציאה את האלבום השני שלה שזכה להצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה