בריאות

לאור המצב: טבע הודיעה כי תשלש את כמות התרופות

טבע הודיעה כי לאור המצב הביטחוני בדרום, תספק פי שלושה יותר תרופות לבתי החולים, ובתי המרקחת ברחבי הארץ מאשר בשגרה. החברה אחראית על 35% מהתרופות במדינת ישראל, מקצה משאבים רבים ומנסה לחזק ולסייע לתושבי ותושבות הדרום, חיילי וחיילות צה"ל ונפגעי הטרור
מערכת ice | 
הארת מרלוג טבע (צילום טבע)
טבע, חברת התרופות והבריאות "הלאומית" של ישראל, האחראית על כ-35% מהתרופות במדינת ישראל, מקצה משאבים רבים ועושה כל מאמץ על מנת לתמוך, לחזק, ולסייע בימים קשים אלו לתושבי ותושבות הדרום, חיילי וחיילות צה"ל, נפגעי הטרור, וכמובן אלפי עובדי ועובדות החברה, והחלה ביישום מספר מהלכים חשובים ויוזמות ייחודיות.
אחת היוזמות המרכזיות היא שיתוף פעולה מרגש בין טבע לארגון 'פתחון לב', הכולל איסוף ציוד עבור חיילות וחיילי צה"ל. לשם כך, נפתחו נקודות איסוף בכל 5 אתרי טבע בישראל, המאפשרות לכל עובדי החברה לתרום. הציוד נאסף על ידי מתנדבי "פתחון לב", ומשם "יגיע לשטח". כלל הציוד הוא פרי תרומת החברה ואלפי עובדיה. מלבד ציוד, ולאור הצורך שנוצר, טבע תורמת גם תחליפי חלב נוטרילון לתינוקות באמצעות ארגון זה, שיעביר אותם הלאה למשפחות הזקוקות להם.
בנוסף, כדי למלא את צרכי ישראל בעת הזו, טבע מהדקת את שיתוף הפעולה עם ארגון 'חברים לרפואה', ומגדילה את היקף תרומת התרופות בהתאם לדרישות העולות מהשטח, וכל זאת, במקביל לכך שהיא, כאמור, מספקת תרופות בהיקפים יוצאי דופן, לבתי החולים, בתי המרקחת והמטופלים, חרף גיוסי מילואים של עובדי החברה בהיקף לא מבוטל.
זאת ועוד, עובדי החברה להם מיומנות והכשרה מתאימה, מסייעים במיון ציוד רפואי, וניפוק תרופות בהתאם. מלבד תרופות, תרכובות מזון לתינוקות, וציוד לחיילים, במסגרת שיתוף פעולה מתמשך עם עמותת 'מתחשבים', החברה העבירה ותמשיך להעביר מאות  מחשבים למשפחות שפונו מבתיהן בדרום ובצפון.
 
בנוסף וכאמור, בשל הנסיבות הקשות, ולאור תגבור כוחות ופעולות צוותי מד"א וצוותי נט״ל (המעניקים סיוע נפשי לנפגעי טרור ומלחמה), טבע העבירה תרומה משמעותית, בהתאם לבקשות ארגונים אלו לרכישת ציוד וחיזוק מערכי התמיכה. בימים קשים אלה, החברה וכלל שותפיה ימשיכו לפעול ולסייע כל העת לעם ישראל ולמטופלים, תוך תמיכה בשלומם , ביטחונם ורווחתם של עובדי ועובדות החברה ובני משפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה