בריאות

המים מהברז אסורים לשתייה: משרד הבריאות באזהרה נוספת

גם קיבוץ גינוסר מצטרף לרשימה, ותושביו מתבקשים להרתיח את המים לפני שימושם לצרכי בישול, הכנת מזון, תרופות וצחצוח שיניים. בעקבות תוצאות דגימה חריגות, ההנחיה שקיבל היישוב: ספק המים יצטרך לפתור את התקלה

מערכת ice | 
מים לא ראויים לשתייה (צילום freepik)
​בצל ימי מלחמת חרבות ברזל והסתגרותם של ישראלים רבים בבתים ובמקומות הסמוכים למרחבים המוגנים: בעקבות תוצאות מיקרוביאליות חריגות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי השתייה, מודיע הערב (שלישי) משרד הבריאות על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בקיבוץ גינוסר. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה.
בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו תקפה עד להודעה חדשה. הודעה זו של משרד הבריאות מגיעה כמה ימים לאחר שמשרד הבריאות הודיע על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בעיר באר יעקב.
 
ברשימת משרד הבריאות נכללת שכונת תלמי מנשה. נוסף על כך, בישובים הבאים שבמועצה האזורית גזר יש להרתיח את המים לפני שימושם לצרכים המצוינים לעיל: יד רמב"ם, גזר, משמר איילון, עזריה, כפר שמואל, שעלבים, בית חשמונאי, נוף איילון וכפר בן נון. עם זאת, המשרד מסייג כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה