בריאות

מרפאת 'מכבידנט' בב"ש אירחה את ילדי בארי: "חיוכים מהולים בעצב

במרפאת השיניים 'מכבידנט' בבאר שבע התרחש אירוע מיוחד השבוע, כאשר 20 ילדים מקיבוץ בארי קיבלו יום טיפולים ואירוח מיוחד שכלל טיפולי אורתודונטיה במרפאת המומחים בעיר והרבה כיף ושמחה לילדים
מערכת ice | 
צוות מכבידנט באר שבע (צילום יחצ)
במרפאת השיניים 'מכבידנט' בבאר שבע התרחש אירוע מיוחד השבוע, כאשר 20 ילדים מקיבוץ בארי קיבלו יום טיפולים ואירוח מיוחד שכלל טיפולי אורתודונטיה במרפאת המומחים בעיר והרבה כיף ושמחה לילדים. האירוח המיוחד והפעולות הנוספות של המרפאה הביאו שמחה והתרגשות לילדים ולהוריהם.
הרעיון לאירוח הילדים נולד לאחר שד"ר מריוס קובל, מומחה בתחום האורתודנטיה במרפאת 'מכבידנט', פנה לסמנכ"לית התפעול של הרשת, ניצה גלעד בבקשה לסייע לילדי קיבוץ בארי שזקוקים לטיפול אורתודנטי למרות שאינם חברי הקופה. גלעד מיד הסכימה לסייע והתעקשה להביא ערך מוסף לחייהם של הילדים בתקופה זו.
ביום האירוח, הגיעו הילדים והוריהם למרפאה, שם קיבלו קפה ומאפה. לאחר מכן, הם יצאו למשחקייה בגראנד קניון ב"ש, שם נהנו משעתיים של משחקים ופעילויות. בערב, הם חזרו למרפאה, שם נהנו מארוחת ערב חגיגית ומטעמים נוספים.
ד"ר מריוס קובל, מומחה באורתודונטיה ב'מכבידנט': "אני רוצה להודות לכולם על יום הטיפולים בילדי קיבוץ בארי. זה היה יום מרגש מאוד, הרבה חיוכים שמהולים בעצב, צחוק ודמעות. מילים לא יצליחו לתאר את התחושות שהיו לי, ואני יודע שגם לכולכם. הלוואי ולא היינו צריכים להגיע למצב הזה, אבל דווקא עכשיו מתגלה החוזק שלנו כאנשים וצוות. גאה ומודה לכולם על היום הזה".
 
הילדים והוריהם גם הביעו את הערכתם לאירוח המיוחד. "היה לנו יום מדהים", אמרה אחת האמהות. "הילדים נהנו מאוד מהמשחקייה והארוחה. תודה רבה ל'מכבידנט' על האירוח והטיפול המסור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה