חדשות

שמור לי סלייס: בורגראנץ' יצאה בקמפיין להשקת "ההמבורגר החברתי"

רשת בורגראנץ' יצאה בקמפיין פרסום להשקת מנת הסלייסבורגר החדשה תחת הכותרת "ההמבורגר החברתי הראשון". הקמפיין בשווי 2 מיליון שקל עלה לאוויר השבוע באמצעות משרד הפרסום 'מגזרים' וכולל פרסומות בטלוויזיה וברשתות החברתיות. המנה החדשה -  "סלייסבורגר" מורכבת מ-6 משולשים של המבורגרים, ירקות ורטבי הרשת. מחיר המנה לבורגר במשקל 50 גרם יעמוד על 69.90 עם אופציה להגדלה בתשלום נוסף. 
משה בנימין |