חדשות
שמור לי סלייס: בורגראנץ' יצאה בקמפיין להשקת "ההמבורגר החברתי"
רשת בורגראנץ' יצאה בקמפיין פרסום להשקת מנת הסלייסבורגר החדשה תחת הכותרת "ההמבורגר החברתי הראשון". הקמפיין בשווי 2 מיליון שקל עלה לאוויר השבוע באמצעות משרד הפרסום 'מגזרים' וכולל פרסומות בטלוויזיה וברשתות החברתיות. המנה החדשה - "סלייסבורגר" מורכבת מ-6 משולשים של המבורגרים, ירקות ורטבי הרשת. מחיר המנה לבורגר במשקל 50 גרם יעמוד על 69.90 עם אופציה להגדלה בתשלום נוסף.
?
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה