חדשות

שמור לי סלייס: בורגראנץ' יצאה בקמפיין להשקת "ההמבורגר החברתי"

רשת בורגראנץ' יצאה בקמפיין פרסום להשקת מנת הסלייסבורגר החדשה תחת הכותרת "ההמבורגר החברתי הראשון". הקמפיין בשווי 2 מיליון שקל עלה לאוויר השבוע באמצעות משרד הפרסום 'מגזרים' וכולל פרסומות בטלוויזיה וברשתות החברתיות. המנה החדשה -  "סלייסבורגר" מורכבת מ-6 משולשים של המבורגרים, ירקות ורטבי הרשת. מחיר המנה לבורגר במשקל 50 גרם יעמוד על 69.90 עם אופציה להגדלה בתשלום נוסף. 
משה בנימין | 
בורגראנץ' (צילום יח"צ)
?
תגיות בורגראנץ'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה