קצרצרים

קשה, אבל: שלט חוצות ענק הורכב כפאזל בקמפיין של האוני' העברית

משה בנימין |  1
האוניברסיטה העברית (צילום יח"צ)
האוניברסיטה העברית עלתה בקמפיין חוצות מקורי כחלק מהקו הפרסומי של "קשה, אבל הכי טוב" באמצעות גפן טים. האוניברסיטה תלתה שלט חוצות ענקי באיילון שהורכב כפאזל מ-126 חלקים, על ידי גולשי סנפלינג מקצועיים במשך יומיים. הקמפיין הוא חלק מ"עונת הימים הפתוחים" במוסדות האקדמיים, שיתרחשו באוניברסיטה העברית השבוע ברחובות וירושלים. ערן גפן: "האוניברסיטה העברית תמיד מציבה סטנדרט גבוה וקשה יותר, גם לאלה שרוצים להתקבל אליה וגם לצוותי הקריאייטיב שעובדים איתה". עפרה אש: "אצלנו באוניברסיטה העברית יש ערך אמיתי לערכים של ייחודיות, מצוינות וחדשנות הבאים לידי ביטוי גם באמצעות הקריאייטיב". 

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזק!!! זה השלט הכי טוב באיילון. (ל"ת)
    אייל 02/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור