קצרצרים

לעומק התודעה מקבל את תקציב Hisense - בשווי של 8 מיליון ש'

משה בנימין |  1
Hisense (צילום יח"צ)
מותג האלקטרוניקה Hisense נותן החסות הרשמית של מונדיאל FIFA 2018 ברוסיה, יוצא בקמפיין ראשון מתוך 4, לקראת המונדיאל בעלות של 3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה. הקמפיין עלה אמש לאוויר, שנה בדיוק לפני שריקת הפתיחה למונדיאל. בסך הכל תקציב Hisense שיטופל בלעומק התודעה עומד על כ-8 מיליון שקלים לשנה.

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותחים!!! (ל"ת)
    דני 15/06/2017 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור