חדשות

אוניברסיטת ת"א יוצאת במכרז לתקציב דיגיטל שעומד על 1.7 מ' שקל

משה בנימין | 
מיתוג מחדש. אוניברסיטת תל אביב (צילום יח"צ)
אוניברסיטת תל אביב יוצאת במכרז על תקציב פרסום בדיגיטל עבור השקת מוזיאון הטבע שיחל בתקופת הרצה בחודשים יולי-אוגוסט וייפתח לקהל הרחב בספטמבר הקרוב. המוזיאון צפוי לארח בשעריו כ-150 אלף מבקרים בשנה. המכרז יהיה דו שלבי עם ניקוד זהה להצעה הכספית ולהצעת האיכות. תנאי הסף מחייבים הוצאה לפרסום בדיגיטל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות בהיקף של לפחות 4.5 מיליון שקל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה