חדשות

רשת 'וניליה' יוצאת במהלך מיתוג אסטרטגי בשווי 2 מיליון שקל

כתבי אייס | 
וניליה (צילום רונן פדידה)
רשת הגלידה וניליה יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג חדש בעלות של כ- 2 מיליון שקלים. המיתוג החדש כולל שינוי שפה תקשורתית/שיווקית, עליה אחראי משרד הפרסום הדיגטלי דבי&רון, תחת הסלוגן "וניליה - הגביע המושלם". המיתוג יכלול גם שיפוץ קוסמטי של סניפי הרשת לנראות בוטיקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה