חדשות
מחקר בארה"ב: פרסום פרוגרמטי רשם 12% ירידה ברבעון ה-1 של 2017
מחקר חדש של חברת MediaRadar מגלה כי הפרסום הפרוגרמטי רשם ירידה של 12% ברבעון ה-1 של 2017, בהשוואה לרבעון ה-1 של 2016. בחברה מסבירים כי אחת הסיבות לירידה וחזרה לרכישה ישירה הוא החשש של המפרסמים הגדולים מפרסום אוטומטי שיציב את המותג שלהם בסביבת תוכן שלילית ולא ראויה. המקרה הבולט ביותר בשנה החולפת היה עם פרסומות ביוטיוב שליוו תכנים אלימים ומסיתים כגון אלו של דעאש, כאשר לבעלי המותגים וביניהם הממשלה הבריטית לא היה מושג שכספם מוזרם לערוצים אלו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה