קצרצרים

סודהסטרים בקמפיין חדש עם קותימאן

משה בנימין | 
סודהסטרים (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חברת סודהסטרים עלתה אמש בקמפיין חדש בהשקעה של מיליון שקלים, תחת הקונספט SODA BEAT. הסרטון נוצר בשת"פ עם קותימאן (Kutiman), המפיק המוזיקלי ואמן הווידאו אופיר קותיאל. תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "השילוב בין הסאונד הייחודי שיצר עבורנו קותימן המדגיש את הכיף וההנאה שביצירת סודה מתי שבא לך בעצמך, לבין השחרור מההתעסקות בבקבוקים החד פעמיים המזהמים את הסביבה, יוצר קמפיין דינמי, תוסס ועם מסר סביבתי חשוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה