קצרצרים

שמוליק קיטייניק ישפוט בתחרות ה-AME של 'ניו יורק פסטיבל'

משה בנימין | 
שמוליק קיטייניק (צילום יח"צ)
סמנכ"ל האסטרטגיה של JWT ישראל הוזמן לשפוט בתחרות ה-AME במסגרת ה'ניו יורק פסטיבל'. ה-AME נוסדה ב-1994 ובמהותה היא תחרות שבוחנת אפקטיביות של מהלכי שיווק ופרסום, מעין תחרות האפי של פסטיבל ניו יורק. הגשת העבודות לתחרות ה-AME 2018 נפתחה ב-14 בספטמבר. הרכב השופטים בתחרות מורכב מדמויות בכירות בתעשייה העולמית הן מעולמות השיווק והן מתחומי הפרסום והדיגיטל, לרבות אנשי מדיה, אסטרטגיה, סושיאל ועוד. העבודות ייבחנו לפי 4 פרמטרים: אתגר/אסטרטגיה/יעדים 20%, קריאייטיב 25%, הוצאה לפועל 25% ותוצאות אפקטיביות 30%.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה