קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

קצרצרים

"הייטק ליד הבית": COMO יצאה בקמפיין עצמאי לגיוס מפתחים

 |  1
"הייטק ליד הבית": COMO יצאה בקמפיין עצמאי לגיוס מפתחים
como. הייטק ליד הבית, צילום: יח"צ
חברת ההייטק COMO מנס ציונה נאבקת כמו חברותיה כדי לגייס כוח אדם איכותי לשורותיה. על רקע כניסת אמזון לשוק הישראלי, משימה זו אף הופכת לקשה יותר. מה שנראה בתחילה כמו חסרון הפך ליתרון, על פי אנשי החברה, שהחליטו לצאת בקמפיין מקומי בערים באזור כגון ראשון לציון, רחובות, מודיעין, יבנה ואשדוד שבהן יש ריכוז מפתחים שכלל לא מכירים את החברה. הקמפיין שהוצע על ידי אחת המפתחות הופק והוצא לפועל באופן עצמאי. הוא פונה למפתחים הפוטנציאליים שנאלצים לבזבז כל יום שעות בפקקים לבוא אליהם. הקמפיין כולל שילוט חוצות, תחנות רכבת, פייסבוק ואינסטגרם.




תגיות   היי טק

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1 תגובות
1.
Como בסך הכל העתיקה את הקונספט
Persona.ly עלתה שבועיים קודם.. אותו הקונספט.. אולי העובדים החדשים שיגיעו אליהם יעזרו להם להיות מקוריים יותר.
רונן | 26/01/2018 21:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת קבוצת דבי ת... המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה חברתית זאפ גרופ פתח תקווה שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה