קצרצרים

"הייטק ליד הבית": COMO יצאה בקמפיין עצמאי לגיוס מפתחים

כתבי אייס |  1
como. הייטק ליד הבית (צילום יח"צ)
חברת ההייטק COMO מנס ציונה נאבקת כמו חברותיה כדי לגייס כוח אדם איכותי לשורותיה. על רקע כניסת אמזון לשוק הישראלי, משימה זו אף הופכת לקשה יותר. מה שנראה בתחילה כמו חסרון הפך ליתרון, על פי אנשי החברה, שהחליטו לצאת בקמפיין מקומי בערים באזור כגון ראשון לציון, רחובות, מודיעין, יבנה ואשדוד שבהן יש ריכוז מפתחים שכלל לא מכירים את החברה. הקמפיין שהוצע על ידי אחת המפתחות הופק והוצא לפועל באופן עצמאי. הוא פונה למפתחים הפוטנציאליים שנאלצים לבזבז כל יום שעות בפקקים לבוא אליהם. הקמפיין כולל שילוט חוצות, תחנות רכבת, פייסבוק ואינסטגרם.
תגיות היי טק
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Como בסך הכל העתיקה את הקונספט
    רונן 26/01/2018 21:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Persona.ly עלתה שבועיים קודם.. אותו הקונספט.. אולי העובדים החדשים שיגיעו אליהם יעזרו להם להיות מקוריים יותר.
    סגור