קצרצרים

פתאל משיקה קמפיין חדש למיתוג הרשת כבינלאומית

משה בנימין | 
פתאל. קורל ביץ' (צילום יח"צ)
רשת מלונות פתאל יוצאת בקמפיין להשקת שפה תקשורתית חדשה ומיתוגה כישראלית ובינלאומית תחת המסר: "160 מלונות. 17 מדינות. בית אחד. פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם". הקמפיין צולם במהלך החודש במלונות הרשת באירופה ובישראל. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ב-4 מיליון שקלים. על הליך המיתוג והאסטרטגיה הופקד סטודיו ROOF בהנהלת אלון דרעי.
תגיות פתאל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה