חדשות
סנו משקיעה חצי מיליון שקל בקידום המותג סנו Soft בפעילות AR
חברת סנו משקיעה חצי מיליון שקל בקידום המותג סנו Soft באמצעות פעילות שיווקית דיגיטלית המשלבת את העולם הפיסי והדיגיטלי עם משחק AR - מציאות רבודה. המהלך השיווקי יהיה בלעדי לרשת סופר-פארם, כאשר לכל אריזה תצורף מתנה - חוברת צביעה המתחברת לאפליקציה ויוצרת משחק מכוניות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה