קצרצרים

סנו משקיעה חצי מיליון שקל בקידום המותג סנו Soft בפעילות AR

כתבי אייס | 
סנו soft (צילום יח"צ)
חברת סנו משקיעה חצי מיליון שקל בקידום המותג סנו Soft באמצעות פעילות שיווקית דיגיטלית המשלבת את העולם הפיסי והדיגיטלי עם משחק AR - מציאות רבודה. המהלך השיווקי יהיה בלעדי לרשת סופר-פארם, כאשר לכל אריזה תצורף מתנה - חוברת צביעה המתחברת לאפליקציה ויוצרת משחק מכוניות.
תגיות סנו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה