קצרצרים

למה יוצאים הסינים בקמפיין ברחובות תל אביב?

כתבי אייס | 
קמפיין של ממשלת סין בתל-אביב (צילום יח"צ)
ממשלת סין השיקה לפני כחודשיים מרכז תרבות חדש ברמת החייל בהשקעה של 20 מיליון שקלים. בעקבות כך החליטה לצאת השבוע בקמפיין חוצות ברחבי תל אביב, בשיתוף פעולה עם לשכת דובר העירייה. במסגרת הקמפיין, שיעלה בעשרות שלטים ברחבי העיר, על גבי תחנות אוטובוס, בילבורדים בצמתים מרכזיות, שלטים בדרכים מרכזיות ואף על גשר העירייה באבן גבירול, יופיע הכיתוב: "הסינים מגיעים לרמת החיל". הקמפיין מנוהל על ידי משרד OH! אורנשטיין-חושן של הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, איתם התקשר המרכז וכן בסיוע סטודיו Touch שאחראי על הצד הקריאטיבי בקמפיין. על פי הערכות, ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-100 אלף שקלים.
נספח התרבות בשגרירות סין בישראל, וואן טינג, המשמש כמנהל המרכז: "המטרה שלנו הייתה לאתר את האנשים שיכולים להנגיש את התרבות לקהל בישראל בדרך הטובה והאותנטית ביותר. ההחלטה היא חלק מאסטרטגיה כוללת של הרפובליקה, לפיה יש להנגיש את התרבות הסינית בכל המדינות שבהן היא מקיימת קשרים אסטרטגיים - דיפלומטיים כלכליים ותרבותיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה