קצרצרים

אורי חזקיה מוביל את קמפיין 'קלמנטינה אורי' באמצעות חברון זלצמן

משה בנימין | 
אורי חזקיה (צילום יח"צ)
הסטנד-אפיסט אורי חזקיה מוביל בימים האחרונים קמפיין לענף ההדרים במועצת הצמחים עבור 'קלמנטינה אורי'. מאחורי הקמפיין שצוחק במודע על כך שהסטנד-אפיסט והקלמנטינה חולקים את אותו השם עומד משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן שמטפל גם בקטגוריית ענף הזית במועצת הצמחים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה