חדשות

P&G ישראל מובילה עם מספר המועמדויות הגדול ביותר בפסטיבל המדיה ברומא

משה בנימין | 
פרוקטר אנד גמבל (צילום יח"צ)
פרוקטר אנד גמבל ישראל מובילה השנה עם מספר המועמדויות הגדול ביותר בתחרות ה- Festival of Media Global Awards - פסטיבל המדיה ברומא. הפסטיבל הפך בשנים האחרונות לפייבוריט של החברה שזכתה בו במגוון פרסים. פרוקטר אנד גמבל ישראל וחברת רכש המדיה מדיה-קום המובילה את אסטרטגיית המדיה שלה הגיעה לשלב הגמר של התחרות עם 13 מועמדויות מתוך 23 בסך הכל בשלב זה. 
בין הקמפיינים הבולטים המועמדים לזכייה בתחרות מטעם פרוקטר אנד גמבל ישראל: קמפיין Beautiful Length - תרומות שיער לחולות סרטן במסגרת שיתוף פעולה בין מותג מוצרי השיער "פנטן" ועמותת "זכרון מנחם". הקמפיין מועמד ל-4 קטגוריות: השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה, השימוש הטוב ביותר של מיקוד גיאגורפי, הקמפיין עם התוכן הממותג הטוב ביותר, והקמפיין בעל ההשפעה החיובית הטובה ביותר.
קמפיין Always React - קמפיין לקידום אג'נדת אנטי שיימינג בקרב נערות של המותג Always באמצעות הדמיית סיטואציות על ידי שימוש בטכנולוגיית Virtual Reality של 360 מעלות. מועמד ב- 3 קטגוריות: האירוע הטוב ביותר, השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה, והשימוש הטוב ביותר במציאות מדומה 
קמפיין ג'ילט בייבי פייס - קמפיין הפרסום האחרון של סכיני הגילוח ג'ילט במסגרתו הוזמנו אבות טריים לוותר על הזקן, עבור חיזוק הקשר את הקשר עם התינוק על ידי מגע ישיר עם עור האב. קמפיין זה מועמד ב- 3 קטגוריות: השימוש היצירתי ביותר במדיה, השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה, מועמדות לפרס מיוחד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה