קצרצרים

לקראת העונה ה-2 של ווסטוורלד -עמוד נחיתה מצחיק ברוח הסדרה

משה בנימין | 
סטינג TV (צילום צילום מסך)
משרד הפרסום LEAD שמטפל בתקציב הפרסום של סטינג TV העלה לאוויר עמוד נחיתה משעשע עבור קידום העונה ה-2 של סדרת הטלוויזיה ווסטוורלד. עמוד הנחיתה מלווה בקאפצ'ה המוכרת שנוצרה כדי לוודא שהגולש אינו רובוט. במשרד חיברו בין תוכן הסדרה העתידנית לבין הקאפצ'ה עם סדרת שאלות/חקירות מצחיקות בסוגיית "מיהו רובוט".
קרדיטים
לקוח: סטינג TV 
סמנכ"ל קריאייטיב: זיו מאירי
מנהל קריאייטיב: רונן גור פונרוב
תקציבאית: נוי פוקס
ארט: מאיה פלר
קופי: קונסטנטין לאורי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה