קצרצרים

אפליקציית K של קופ"ח מכבי זכתה בתחרות היח"צ הבינ"ל IPRA

משה בנימין |  3
IPRA (צילום יח"צ)
ההשקה התקשורתית של אפליקציית K, שפותחה על ידי קופת חולים מכבי בישראל נבחרה כמנצחת בקטגוריית הבריאות בתחרות ה-PR הבינלאומית IPRA. מכבי הגישה לתחרות את קמפיין יחסי הציבור שיצא לדרכו בינואר 2018 להשקת האפליקצייה. ב-48 השעות הראשונות להשקה, פורסמו כ-40 כתבות שונות במרבית כלי התקשורת בישראל. בתוך שבועיים להשקה בוצעו כ-50 אלף הורדות של האפליקציה.
איגוד היח"צ IPRA  כולל אלפי מומחי יחסי ציבור מרחבי העולם. אל התחרות השנה הוגשו מאות עבודות של מומחי יחסי ציבור מ-42 מדינות. אל שלב הגמר עלו מספר עבודות בכל קטגוריה. האפליקציה מבוססת על בינה מלאכותית שלמדה 670 מליון ביקורי רופא שבוצעו ב-25 השנים האחרונות. היא מספקת למשתמש מידע רפואי המבוסס על התסמינים שהוא הכניס למערכת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבוד!! (ל"ת)
    דני 04/09/2018 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד!
    אחת שיודעת 04/09/2018 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערך הדוברות המוצלח ביותר שאני מכירה!!!
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד! גאווה למדינה (ל"ת)
    דני 04/09/2018 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור