קצרצרים

דוז או בוז? האירוויזיון מאמץ כלי אינטראקטיבי של 'רבי אינטראקטיב'

משה בנימין | 
דוז או בוז (צילום יחסי ציבור)
משחק אינטראקטיבי שפיתחה חברת רבי אינטראקטיב בבעלותו של גיל רבי ישולב בהפקת האירוויזיון לאחר שנבחר על ידי הנהלת הארגון האירופאית. שירי התחרות שתתקיים השנה בישראל ייחשפו דרך משחק אינטראקטיבי בשם "דוז או בוז?" שיעלה לאתר האירוויזיון הרשמי, המאפשר להאזין ל-20 שניות מכל שיר, נקי מחיבור לאמן המבצע או ללאום אותו הוא מייצג.
השירים מוצגים בממשק המאפשר לכל משתמש לסמן אם הוא אוהב או לא אוהב את השיר המתנגן על בסיס העדפה מוזיקלית בלבד. בנוסף המשתמשים יוכלו להכין דרך הממשק רשימת שירים אהובים מבין השירים המשתתפים בתחרות האירוויזיון ולשתף את העדפותיהם ברשתות החברתיות עם אפשרות להאזנה.
 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה