קצרצרים

שפה תקשורתית חדשה לכלל ביטוח - עם "החתול שמיל"

כתבי אייס |  4
כלל ביטוח ופיננסים (צילום יחסי ציבור)
חברת כלל ביטוח ופיננסים השיקה היום (יום ב') שפה תקשורתית חדשה למותג אותה תוביל דמותו של "החתול שמיל" הזכור מתכנית הילדים משנות ה-80, אותו יגלם הבמאי והשחקן נתן דטנר. את המהלך התקשורתי יוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי לצד חברת ההפקה מולה הפקות והבמאי רני כרמלי.
גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה: "השפה התקשורתית החדשה משקפת את פניה החדשים של כלל ביטוח ופיננסים - חברה דינמית, חדשנית ופורצת דרך, עם מוניטין של מוסד פיננסי ותיק ומוביל". 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעניין איך קיבלו זכויות לחתול שמיל
    דוד 10/06/2019 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית שודרה בערוץ הראשון ולפיכך הזכויות על הדמות שייכות למדינה.
    סגור
  • 3.
    חברה חדשנית ודינמית?
    עוזי 01/06/2019 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבאתם את החתול שמיל, כן?
    סגור
  • 2.
    וזה אמור להביא לקוחות??
    אהה 27/05/2019 23:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך תמיד אנשי השיווק עפים על עצמם כשעולים עם קמפיין הזוי....מי המפגר שקנה את כל ההסברים האלה מאדלר?? שיהיה לכולם בהצלחה חחחח
    סגור
  • 1.
    יהודה המלך! (ל"ת)
    דש מאשקלון 27/05/2019 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור