קצרצרים

מיכל אנסקי תוביל קמפיין חדש לקידום המותג 'ברמונדי ישראלי'

משה בנימין | 
מיכל אנסקי (צילום אילן בשור)
הגסטרונומית ושופטת 'מאסטר שף' מיכל אנסקי תוביל קמפיין חדש של חברת אקוואטק פישריז, לקידום דגים טריים מזן הברמונדי תחת המותג ברמונדי ישראלי. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום Lessismore מקבוצת BDO יכלול טלוויזיה, ופרסום בדיגיטל.
מורדי ללוש, מנכ"ל 'אקוואטק פישריז': "מיכל אנסקי, דמות מוכרת ומוערכת בתרבות הקולינריה בישראל ידועה בחיבתה לאוכל בריא, טרי ואיכותי, מה שעולה בקנה אחד עם ערכיו של המותג "ברמונדי ישראלי". 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה