קצרצרים

קבוצת דבי תוביל את היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית של Kaspersky

כתבי אייס |  1
משה דבי (צילום יח"צ)
אחת מחברות הסייבר הפרטיות הגדולות בעולם, Kaspersky, בחרה בקבוצת דבי להוביל את יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית שלה בישראל. Kaspersky תצטרף לפורטפוליו הלקוחות הטכנולוגיים של קבוצת דבי הכולל את Lightricks, Xiaomi, Cellebrite, Waze, HP, PayPal ואחרים. Kaspersky נוסדה על ידי יוג'ין קספרסקי בשנת 1997 ופועלת בכ-200 מדינות בעולם, עם למעלה מ-4,000 מומחי אבטחת מידע מוסמכים. את הטיפול ב-Kaspersky יובילו ראש תחום טכנולוגיה בקבוצה רונן בודוני ויו"ר הקבוצה משה דבי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המקצוענים! (ל"ת)
    גל 08/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור