קצרצרים

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל הוא איש השיווק של אוגוסט

כתבי אייס | 
אבי זינגר (צילום מורג ביטן)
איגוד השיווק הישראלי בחר באבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2019, בזכות האסטרטגיה להגדלת נתחי השוק בקטגוריות הסופר פרימיום והשקת סדרת טעמי מוו-פוריה - גלידה מופחתת שומן.
מותגי הסופר פרימיום צומחים בשנים האחרונות ומהווים כיום כ-40% מהמכר. בן & ג'ריס מוביל את שוק חבילות הבית עם נתח שוק של כ-38%. בשנתיים האחרונות, בהובלתו של זינגר, הרחיב המותג את מוצריו לקהלי יעד חדשים תוך יצירת מהלכים שיווקיים שהגדילו את נתחי השוק שלה, על ידי הרחבה הדרגתית של המגוון הזמין בפני הצרכן, בטווח רחב של קטגוריות צומחות בחדשנות שתואמת את המגמות המרכזיות בשוק: טבעונות - סידרת הגלידה ללא חלב ומופחת שומן - סידרה שהושקה לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה