חדשות

בנק לאומי מתגייס לערב התרמה לאיגי עם אפליקציית PAY

לקראת אירוע עמוס כוכבים שיתקיים במוצאי שבת, יוסיף הבנק כפתור תרומה לארגון במסך הראשי של האפליקציה
עינת שחק | 
איגי לוגו (צילום באדיבות ארגון איגי)
ארגון הנוער הגאה (איגי) יקיים במוצאי שבת הקרוב, (7 בדצמבר), ערב גאלה חגיגי בהנחיית אסי עזר ורותם סלע ובהשתתפות מאות ידידי וידידות הארגון. לכבוד האירוע, אפליקציית התשלומים PAY מבית לאומי וארגון הנוער הגאה יוצאים בשיתוף פעולה - "תרומה בקליק" - במסגרתו לקוחות כל הבנקים יוכלו לתרום לארגון בקלות ובנוחות באמצעות כפתור תרומה אשר יופיע במסך הראשי של אפליקציית PAY. סך התרומות האפשריות למשתמשי האפליקציה ינוע בין סכומים של 50, 100 ו-150 שקלים, או בסכום לבחירת התורמים.   
לירן באני, מנהל השיווק של PAY התייחס למהלך ואמר כי "אנו שמחים לחבר בין החדשנות הטכנולוגית של PAY לבין העשייה החברתית המשמעותית של איגי. באמצעות שיתוף הפעולה אנו מנגישים את דרכי התרומה לארגון, באופן פשוט, נוח ומיידי".
ערב הגאלה יתקיים בבית האופרה בתל אביב ויוקדש למוזיקאי והדי.ג'יי עופר ניסים, במופע הצדעה מיוחד בליווי תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניהולו האמנותי של תום כהן. במהלך הערב  יבצעו את שיריו של עופר ניסים אניה בוקשטיין, הראל סקעת, מאיה סימנטוב, מיטל דה רזון,  מירי מסיקה, נסרין קדרי, רבקה זהר, ריקי בן ארי ושלומי סרנגה.
צילום: אור דנון
מירי מסיקה. צילום: אור דנון
לדברי עופר נוימן, מנכ"ל איגי, "ההתגייסות של בנק לאומי ו-PAY לטובת הפעילות שלנו מחזקת אותנו מאוד. עם רוח גבית חזקה כל כך, העשייה שלנו בפריפריה ובמרכז, בחברה הערבית, בחברה החרדית ובמאות הקבוצות החברתיות שאנחנו מפעילים ברחבי הארץ, תוכל לצמוח בכוחות גדולים ומחודשים. בנק לאומי מוכיח במעשה הזה שחדשנות, תעוזה ושוויון הם ערכים המובילים את החלטותיו ואנחנו מודים לו על כך".
באשר לצפי גיוס התרומות, לא נקב נוימן בסכום שהוצב כיעד, מאחר שלדבריו, "השת"פ עצמו הוא הצלחה ברמה הציבורית והערכית. אנחנו בטוחים שהוא יצור גם גל של תמיכה כספית שמתאפשרת עכשיו בקלות ויעילות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה