חדשות

גל גדות וקשת יפיקו סרט משותף בארה"ב

חברת ההפקות של גדות ובעלה ירון ורסנו חוברת לזרוע הבינלאומית של קשת. שתי החברות יפיקו במשותף סרט שמבוסס על הספר "גדר חיה" של דורית רביניאן
אייס |  1
גל גדות (צילום יח"צ)

חברת ההפקה Pilot Wave של הכוכבת הישראלית גל גדות ובעלה ירון ורסנו חוברת לקשת להפקת סרט בארה"ב המבוסס על הספר "גדר חיה" של דורית רביניאן. גדות נפגשה היום (ג') עם מנכ"ל קשת אבי ניר. לא נמסרו פרטים נוספים הנוגעים למועד ההפקה או זהות השחקנים הראשיים שיובילו אותה.
 

"גדר חיה" הוא רומן רב המכר הבינלאומי של הסופרת דורית רביניאן, שיצא לאור בשנת 2014, תורגם ל-27 שפות, וזיכה אותה ב-2015 בפרס ברנשטיין לספרות. במרכז עלילת הספר עומד סיפור אהבה בין צעירה ישראלית לגבר פלסטיני ובעבר עורר סערה כאשר משרד החינוך פסל את כניסתו לתוכנית הלימודים לבגרות בחמש יחידות בספרות.

גדות וורסנו ייסדו את חברת ההפקה המשותפת שלהם לפני כחודשיים. אז הוכרז כי הסרט הראשון שיפיקו יהיה מבוסס על חסידת אומות העולם האחות הפולנית אירנה סנדלר שסיכנה את חייה בפעולותיה למען הצלת ילדים יהודים מידי המשטר הנאצי. גדות צפויה לככב בתפקיד הראשי בסרט. פרויקט נוסף של השניים   
השלוחה האמריקאית של קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת, מתמקדת בפיתוח תוכן ושיתופי פעולה בין יוצרים ישראלים ואמריקאים. בין היתר הייתה שותפה לסדרה "הנערים" שהפיקה יחד עם HBO, "להיות איתה" המופקת בימים אלה עבור ABC ו"לינקולן" עבור NBC וכן סרטים המיועדים לקהל הבינלאומי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גל גדות
    משה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מוחרמת בישראל עם בעלך הזבל הזה
    סגור