חדשות

הדובר החדש של עיריית תל אביב – איתן שוורץ

שוורץ יחליף את גידי שמרלינג שעזב את התפקיד המבוקש ומונה לסמנכ"ל השיווק של אאורה. שוורץ התפרסם כשזכה בתוכנית "השגריר" של קשת ששודרה לפני כ-14 שנה
אייס |  6
איתן שוורץ וראש עיריית תל אביב רון חולדאי (צילום גיא יחיאלי)

איתן שוורץ מונה לדובר עיריית תל אביב-יפו, כך הודיעה היום (ד') ועדת המכרזים העירונית לבחירת ראש מינהל תקשורת ושיווק בעירייה.
 

שוורץ, שייכנס לתפקידו החדש כבר בימים הקרובים, יחליף את גידי שמרלינג שכיהן כדובר העירייה במשך כשמונה שנים וכיום מכהן כסמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן אאורה.
 

שוורץ התפרסם לפני כ-14 שנה לאחר שזכה בתוכנית הריאליטי "השגריר" ששודרה בקשת. ב-2008 הצטרף לעיריית תל אביב כפרויקטור של חגיגות מאה שנה לתל אביב. בתפקידו האחרון בעירייה כיהן כמנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות" בעירייה, ובמקביל, שימש כיועצו של ראש העיר חולדאי לעניינים בינלאומיים.

לפני כחודשיים פורסם באייס כי שוורץ הוא אחד המועמדים המובילים לתפקיד דובר העירייה, שם מאוד היו רוצים לראות אותו בתפקיד, למרות שבפועל משרת הדובר מחייבת הליך מכרזי. שוורץ  סירב להגיב על הדברים ובעיריה מסרו כי "המכרז לתפקיד דובר/ת עיריית תל אביב-יפו ייצא בימים הקרובים וכל מועמד עומד בקריטריונים יוכל להגיש את מועמדותו".
עוד פורסם באייס כי לאחר שנודע על עזיבתו של שמרלינג הוגשו למכרז לתפקיד הנחשק למעלה מ-150 קורות חיים.   

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חולדאי תתפטר !
    הבן של חולדאי 01/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך חולדאי הנפל הזה עדיין ראש עיר בזמן שיש דם ברחובות??? כבר עשרים שנה שהוא הופך כבישים ועדיין אין תשתיות לנוע בעיר, ואז הוא עוד מסובב רוכבים נגד הולכי רגל שזה אותו הבן אדם??! וכשזה לא עובד אז הוא משחרר את משטרת ישראל שתרביץ לתושבים שמנסים לנוע ברחוב ?!! כבר שנים שעשרות אלפי בתי עסק נסגרים ומגורשים בגלל נהלים עירוניים מעוותים ומכפלות כנסות, את הטעות של המגדלים כולם זוכרים, נכון? את הגניבה מתושבי העיר ע״י קול קורא גם כבר הבנו כי יש בעירייה גנבים והם מוגנים ע״י חולדאי שלוקח אישית פרנסה מתושבים, לא סתם אמנים נוטשים תעיר, לא סתם מפיקים עוזבים, לא סתם בעלי עסקים בורחים מהעיר! את העברת מתחמי הבילוי ביוזמת חולדאי שכשלה כולם זוכרים, נכון! זה אשכרה חולדאי שסגר עסקים פרטיים בגלל דעה קדומה וזה נתון ! כל אירוע חסויות שקר עירוני שחולדאי הביא עד כה תוקע את העיר וגורם להפסדים לתושבי העיר, וזה נתון ! אי אפשר ללכת ברחוב או לשבת בקפה בלי הטרדות של מסוממים וזה לא חדש! ובוא נדבר רגע על הכשל הגדול שנפער לנו בתחתית העיר הלו ״רכבת קשה״ כי כשנותנים לחולדאי עטור הכשלונות לתפעל כזה דבר ברור שזה נכשל ! ומתעכב !
    סגור
  • 5.
    בהצלחה
    דוד 01/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לאיתן מדובר בתפקיד מאתגר ולא פשוט.
    סגור
  • 4.
    מכרז תפור בתפירה גסה
    רון 12/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרז תפור בתפירה גסה. מהרגע הראשון היה ברור ששוורץ יזכה , עשו עוול להרבה מועמדים מהשורה הראשונה שנגשו.. עיריית תל אביב נהגה פה כמו עיירת שטייטאעל.. היה ראוי יותר שרון היה אומר שזה משרת אמון וסוגר את הבסטה. אסל אפשר להשתין מהמקפצה על כולם
    סגור
  • 3.
    מברוק (ל"ת)
    אני 12/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מדובר במכרז פיקטיבי. חולדאי מושחת.
    מד מן 12/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתן טרחןלקקן בלתי נלאה
    סגור
  • 1.
    ואווו
    ואו 12/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה
    סגור