חדשות
"היהודים" סבלו מספיק: מובילים קמפיין ראשון ב-4 מיליון שקל ל-Quik
לקראת פריסה ארצית של שירות המשלוחים, מתחדשת החברה בקמפיין שהחל לרוץ בטלוויזיה, בדיגיטל ברדיו ובשלטי חוצות, בהובלת להקת "היהודים" - שעבורה מדובר בפרסומת הראשונה בקריירה
לרגל הרחבת פעילות שירות המשלוחים לקראת פריסה ארצית, חברת Quik משיקה קמפיין טלוויזיה בעלות של 4 מיליון שקל. בקמפיין בחרו בפרזנטורים לא שגרתיים – להקת היהודים. זהו הקמפיין הראשון בו לוקחת חלק הלהקה מאז הקמתה לפני כ-25 שנים, ולאורך הפרסומת יתנגן שירם המוכר "מחפש תשובה".
במהלך הפרסומת, סולני הלהקה אורית ותום יגיעו יחד לסופר ויצטרכו להתמודד עם חיפוש מוצרים, לקוחות בלתי נעימים וקופאית איטית. השיר יתחבר לקונספט הפרסומת לפיו היהודים סבלו מספיק, כמאמר הבדיחה, וכעת הגיע הזמן לזנוח את חוויית הקניות המוכרת ולהעביר את הקניות בסופר לאונליין.
הקמפיין, אותו מוביל משרד הפרסום סיטימדיה, יעלה בפריסה ארצית במספר פלטפורמות במקביל - בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברדיו. "אנחנו שמחים לקחת חלק בפרויקט של חברת קוויק, מאמינים במוצר ונרגשים לקראת עליית הקמפיין לאוויר", מסרו מטעם "היהודים".
קוויק הוא שירות סופר הפועל אונליין בלבד ומציע חוויית משתמש דיגיטלית מותאמת אישית, כמו גם משלוח עד הבית או איסוף עצמי בתוך שעה מההזמנה, שאינו מצריך יציאה מן הרכב.
נוסף על הרחבת פריסת שירות המשלוחים מחיפה ועד לבאר שבע, יצאה קוויק עם תוכנית מינויים לפיה תמורת תשלום חודשי קבוע הנע בין 37-45 שקל, ייהנו לקוחותיה ממשלוחים חינם ומאספקת המשלוח יום לאחר הרכישה. מודל המינוי החודשי מתבסס על ההנחה כי הצרכן הממוצע מעדיף משלוח קטן בתדירות גבוהה יותר שיאפשר לו לרכוש מוצרים טריים בכל כמה ימים. זאת, לעומת המצב המקובל בשוק.
"אנו נרגשים להשיק את קמפיין הטלוויזיה הראשון שלנו ולעלות למגרש של הגדולים", מסרה דורין פישר, מנהלת השיווק של Quik. "שנה לאחר ש-Quik הושק ומשרת עשרות אלפי לקוחות בהצלחה אנחנו מוכנים להתרחבות ופריסה ארצית. החיבור עם 'היהודים' היה מעניין ומיוחד והתחבר בצורה הומוריסטית עם המסר שלנו, שהיהודים סבלו מספיק בסופר יחד עם אחד השירים המדהימים שנוצרו כאן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.פרסומת נחמדה ים סוף גרוע ומקומם.דבי 01/2020/05הגב לתגובה זו0 0ברורה לי הכוונה שלה חםקת היהודים רוצה לקנות און ליין אבל הקונוטציה שה יהודים רוצים לקנות..... ולא המוסלמים או הנוצרים . ...סגור
-
14.סיטימדיה אדירים!! שאפו!!אורי 01/2020/05הגב לתגובה זו0 0קריאייטיב אדיר של המשרד הכי מגניב בעירסגור
-
13.ואהבתי..ועכשיו ראיתי 01/2020/04הגב לתגובה זו0 0אם כבר סובלים מפרסומות אז לפחות שתהיה פרסומת מגניבה כזו. להקה מצויינתסגור
-
12.אוהבת את היהודיםמהמם 01/2020/04הגב לתגובה זו0 0וגם את פורטיס , פרסומות זה כסף מעולה ומגיע להם בהחלט להרויח בכיף!סגור
-
11.לא יצא מוצלח במיוחדדינסקי 01/2020/04הגב לתגובה זו0 0די מתאמץסגור
- טען עוד
-
10.אדיר!!!! (ל"ת)חיים 01/2020/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.לא יצא מוצלח במיוחדדינסקי 01/2020/03הגב לתגובה זו0 0די מתאמץסגור
-
8.תתבייש מעצמך. אין על להקת היהודים להקת הרוק הכי טובה בא (ל"ת)טינה 01/2020/02הגב לתגובה זו2 0סגור
-
7.פרסומת מפלה וחסרת מעוףהיהודי 01/2020/01הגב לתגובה זו0 0מסר שמפלה מגזרים אחרים. מצביע על מתחרים כ"לא טובים ליהודים". קריאייטיב שאנסו בכוח והפקה ברמה נמוכה. שימוש בפרזנטורים שלא בהכרח תורמים למותג או מדברים אל קהל היעד. ומי הוא בכלל קהל היעד? שוב.. רק האוכלוסיה היהודית חח.. ?סגור
-
6.כל הכבוד ל״היהודים״ שיעשו כסף ויהנובהצלחה 12/2019/31הגב לתגובה זו0 0להקת רוק מהטובים שיש בארץ , ידוע שללהקות רוק בארץ לא קל כלכלית , שיהיה להם בהצלחהסגור
-
5.חולה על היהודיםטלי 12/2019/31הגב לתגובה זו5 0שאפו על היהודים, יוצאים סופר מגניבים חיבור מושלם למותג צעיר ודיגיטלי.סגור
-
4.מעולהאיתי 12/2019/31הגב לתגובה זו3 0סוף סוף לקוח עם ביצים. פרסומת אדירה.סגור
-
3.אוי ואבוי זה רק הולך ומתדרדראברהם אבינו 12/2019/31הגב לתגובה זו6 1מאיפה להתחיל? מהקונספט הילדותי? מהטקסט הנוראי? מהבימוי החובבני? מהארט שלא קיים? אבוי למקצוע.סגור
-
2.אז מי יותר מביך, פורטיס או היהודים?אבו בכר 12/2019/31הגב לתגובה זו4 1התכווצתי מבושה כשראיתי את זה, בלי קשר לזה ש-90% מהאוכלוסיה לא מכירים אותם, בטח כשזה מגיע לקהל היעדסגור
-
תתכווץ כמה שבא לך, הפרסומות הללו מחזירות את הלהיטיםאושרי 01/2020/02הגב לתגובה זו4 0במקום להירקב אצלך בקרטון דיסקים הקהל הצעיר נחשף לחומרים בפריים טיים. חוצמזה שאתה לא בדיוק מלווה את היהודים או את פורטיס בהופעות שלהם, ואם כן , אתם לא מספיק. הם צריכים להנות מהמוניטין שלהם והאמנות שהיא בשוק קטן יחסית כמו ישראל שרבע ממנה ערבים, עוד רבע חרדים ומתוך מה שנשאר עשירית אוהבים רוק, וכן לעשות קצת כסף כדי ליצור עוד בשקט בלי לקבל טלפונים מהבנקאי.סגור
-
צודק, שירוויחו בכיף! (ל"ת)// 01/2020/02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.פרסומת מטופשת (ל"ת)עריד 12/2019/31הגב לתגובה זו1 1סגור
-
מספר 1 במקום לפרגן אתה שרוף מקנאהמיכל 01/2020/02הגב לתגובה זו3 0עלו והצליחו מקסימים אוהבים אותכםסגור