חדשות

פייסבוק ישראל השיקה פודקאסט בעברית בנושאי טכנולוגיה

הפודקאסט ייקרא Face 2 Face וייעלה לאתר ייעודי. מנהל מרכז המו"פ בחברה: "השקת הפודקאסט חשובה לחיזוק הקשר עם קהילת הטק המקומית"
אייס |  3
מימין: צח הדר, טל סלמונה ושגיא בן צדף (צילום פייסבוק)
פייסבוק השיקה ביום ה' האחרון את "Face 2 Face", פודקאסט חדש של השלוחה הישראלית של החברה, אשר מעתה יעלה לאוויר אחת לחודש בהובלת צוות ההנדסה של פייסבוק תל-אביב. הפודאקסט יתנהל בעברית, ותכניו יחלשו על שיתוף שיטות עבודה מומלצות, ידע הנצבר בקרב צוותי החברה, חוויות מתוך החברה וכן שיח אודות תעשיית הטכנולוגיה המקומית.
את הפודקאסט ינחו טל סלמונה, מנהל ההנדסה בפייסבוק, ושגיא בן-צדף, מנהל המוצר ממרכז הפיתוח והמחקר של פייסבוק תל-אביב. בכל פרק יוזמנו שני שותפים מרקע שונה כדי לחלוק את חוויותיהם ודעותיהם סביב נושא אחר. 
"השקת הפודקאסט חשובה לא רק ליכולת שלנו לספר את הסיפור של פייסבוק, המוצרים והטכנולוגיה, אך גם לחיזוק הקשר עם קהילת הטק המקומית. מרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בתל אביב הוא אחד משני מרכזים בלבד מחוץ לארצות הברית והצמיחה המתמדת שלנו היא חותמת לאמון הרב בהון האנושי המקומי שלנו", אמר צח הדר, מנהל מרכז המו"פ של פייסבוק בתל אביב. "הפודאקסט יאפשר לנו לשים זרקור על הצוות המקומי פה בישראל, שהוא חוד חנית בכמה מהמוצרים המשמעותיים והחשובים בפייסבוק העולמית".
המשתתפים בפודקאסט יספקו הצצה אל מאחורי הקלעים של העשייה במרכז הפיתוח והמחקר של פייסבוק בישראל, על הצוות המקומי, וכן מבט על מוצרים המפותחים בישראל ומשמשים גולשים בכל העולם, בהם FB לייט, express wi-fi, קליברה, AI ועוד. בין המרואיינים בפרקים הראשונים: צח הדר, מנהל מרכז המו"פ של פייסבוק בתל אביב, אורי מודעי, מנהל הפיתוח של קליברה בישראל וגיא רוזן, סגן נשיא מוצר בפייסבוק העולמית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פייסבוק זה האם אמא של הצנזורה השמאלנית. איבדו את זה (ל"ת)
    צחי 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איכס אייס החדש
    איכס 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקקני תחת של השטן
    סגור
  • 1.
    יש להפנות משאבים ללקוחות הקטנים שמהם מגיעה הכנסה מפרסום (ל"ת)
    9 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור