קצרצרים

דני לוי יטפל בתקציב היח"צ של שוורצקופף פרופשיונל

מחלקת הלייף סטייל של המשרד תטפל בתקציב של אחד המותגים המובילים בתחום עיצוב השיער
אייס |  2
schwarzkopf (צילום לוגו)

מערך יחסי הציבור של שוורצקופף פרופשיונל, המותג הבינלאומי שנחשב כיום למוביל את ענף עיצוב השיער מקבוצת Henkel העולמית, יטופל במחלקת הבריאות ואיכות החיים של משרד דני לוי תקשורת.

מעבר לפיתוח, שיווק והפצה של המוצרים, החברה מפעילה 80 אקדמיות לעיצוב שיער ברחבי העולם, כאשר בשנת 2016 נפתחה לראשונה שלוחה גם בישראל, אליה מגיעים להדרכות מקצועיות טובי מעצבי השיער בישראל.
בישראל עובדת החברה עם מעל 150 מעצבי שיער.
התקציב ינוהל במחלקת הבריאות ואיכות החיים של המשרד יחסי הציבור, בניהולה של הסמנכ"לית רותם מור ותחת טיפולה של מנהלת הלקוחות יולי זוהר. המחלקה מייצגת מעל 20 חברות, רשתות ומותגים בתחום, לרבות אדידס, סמסונג (בשיתוף חטיבת הטק של המשרד), חוה זינגבוים, אופטיקנה, המשביר לצרכן, דן דיזיין סנטר, כצט, ריבוק ועוד.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התכוונתם מעל 1,500 מעצבי שיער (ל"ת)
    שוורצקופף פרופשיונל 02/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין על מחלקת רותמור בכל ישראל! (ל"ת)
    שוגידוגי 02/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור