חדשות

נחום ביתן זז הצידה, מיכאל לובושיץ' ימונה למנכ"ל יינות ביתן

המנכ"ל המוערך של וילי פוד מגיע כחלק מהעסקה עם קרן כלירמרק ויחליף בתפקיד את הבעלים והמייסד של הרשת, שמכהן בתפקיד מאז הקמתה. ביתן: "לובושיץ' האדם המתאים להובלת קבוצת יינות ביתן ומגה"
אייס |  1
נחום ביתן (צילום ישראל הדרי)
האם קרן כלירמרק, שצפויה להזרים הון ליינות ביתן על מנת להבריא אותה ממצבה הקשה מתחילה למנות אנשים משלה בצמרת?
מי שצפוי להתמנות לתפקיד המנכ"ל החדש של החברה הוא מיכאל לובושיץ', מנכ"ל וילי פוד, שצפוי לסיים את תפקידו בחברה במהלך מרץ. לובושיץ' צפוי להחליף בתפקיד את נחום ביתן, הבעלים והמייסד של יינות ביתן, המכהן כמנכ"ל החברה מיום הקמתה.
לובושיץ הפך את ויליפוד למותג הצומח ביותר לשנת 2019 – צמיחה של 31.5%, ולספק הצומח ביותר בישראל (על פי נתוני סטורנקסט). כמו כן, הגדיל את הרווח התפעולי של החברה בשנת 2019 בלמעלה מ-270% משנת 2017.
תפקידו של לובושיץ' יהיה להבריא את החברה שנמצאת במצב כלכלי קשה מאוד. לצורך כך צפוי להגיע איתו מווילי פוד גם סמנכ"ל הכספים, רו"ח אמיר קפלן.
"אני שמח לבשר על מינויו של מיכאל לובושיץ למנכ"ל קבוצת יינות ביתן ומגה. המינוי נבחן לאור אתגרי הקבוצה בעתיד תוך הגדרת המנהיגות שתאפשר לנו ליצור מפנה ולהגדיל ערך לכל בעלי העניין שלנו", מסר המנכ"ל היוצא נחום ביתן, "במסגרת התהליך נשקלו מספר מועמדים ומיכאל נמצא כמתאים והמנוסה ביותר. היותו של לובושיץ שותף לאבני הדרך המרכזיות בהתפתחות שוק הקמעונאות בעשורים האחרונים, ניסיונו בניהול מערכות מורכבות וחברות ציבוריות, היכרותו עם ספקים מקומיים ובינלאומיים, הם אלה אשר הובילו להחלטה כי הוא האדם המתאים ביותר להובלת קבוצת יינות ביתן ומגה".
במסגרת העסקה בין יינות ביתן לקרן כלירמרק, צפויה הקרן להעביר לענקית הקמעונאות מאות מיליוני שקלים כדי לאפשר לה להתמודד עם בעיות הנזילות והתזרים אליהם נקלעה.
לובושיץ', שהגיע לווילי פוד של האחים ויליגר מחברת שוסטוביץ', הודיע על התפטרותו כבר לפני כחודש. מי שצפויה להחליף אותו בתפקיד היא עינת פלד, מנהלת בונז'ור של אסם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביתן
    חיים 03/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכאל ישפר את מצב הרשת בוודאות יותר סדר בחניות וגם מבחינה מסחרית וכלכלית אבל עובדי ינות ביתן /מגה צפו לבום גם בנפש וגם בכיס
    סגור