חדשות

גלית טוכטרמן גלזר פורשת מדוברות סלקום לאחר 17 שנה בתפקיד

גלזר הובילה את מערך הדוברות והתקשורת של סלקום מאז שנת 2003 וליוותה את החברה לאורך שנות פעילותה. טוכטרמן גלזר: "סלקום הפכה עבורי לבית שני". מנכ"ל סלקום, אבי גבאי: "מודה לגלית על המחויבות ותרומתה הרבה לחברה" 
שרון טל | 
גלית טוכטרמן גלזר (צילום יחצ)
גלית טוכטרמן גלזר, ראש מערך התקשורת והדוברות של סלקום, הודיעה כי תפרוש מתפקידה לאחר 17 שנה, בהן גם שימשה כחברת הנהלה. משנת 2003 פעלה גלזר במערך התקשורת והדוברות של החברה, תחת ארבעה מנכ"לים: יצחק פטרבורג, עמוס שפירא, ניר שטרן וכעת אבי גבאי, שהודה לגלית על המחויבות ותרומתה הרבה לחברה לאורך תקופת כהונתה. 
גלזר ליוותה את החברה בשינויים דרמטיים, החל מהעברות שליטה בחברה - בלסאות' ספרא, דנקנר, בן משה ואלשטיין, דרך הפיכתה מחברת סלולר לקבוצת תקשורת והנפקתה בבורסת ניו-יורק ורישומה למסחר בבורסת תל אביב, רכישת IBC, הקמת ועד עובדים ועוד. 
"ב-17 השנים האחרונות הפכה עבורי סלקום לבית שני", מסרה טוכטרמן גלזר והוסיפה: "זכיתי לעבוד במהלך שנותיי עם אנשים מצוינים מכל יחידות החברה ואני מוקירה על כך תודה. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה עתירת אתגרים. אני פונה לדרך חדשה ומאחלת לחברי להנהלה ולכל עובדי החברה הצלחה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה