חדשות

קרן גלייכר מונתה לסמנכ״לית התוכן של yes, תחליף את קובי גל-רדאי

מי שכיהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ״ל התוכן של yes מצטרף להנהלת קבוצת ההפקה וההפצה הגרמנית BETA FILM. תחליף אותו מי ששימשה מנהלת אגף רכש תוכן בחטיבת התוכן של החברה
מערכת אייס |  8
קובי גל-רדאי, קרן גלייכר (צילום Patrick Art, אור דנון)
חילופי תפקידים ב-yes: קרן גלייכר, עד לאחרונה מנהלת אגף רכש תוכן בחטיבת התוכן, מונתה לתפקיד סמנכ״ל התוכן של yes. גלייכר תחליף את קובי גל-רדאי, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ״ל התוכן של yes, וכעת מצטרף להנהלתה הבכירה של קבוצת ההפקה וההפצה הגרמנית המובילה בטה פילם (BETA FILM). 
גלייכר כיהנה במגוון תפקידים בחטיבת התוכן בחברה ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת אגף רכש תוכן והובילה את אסטרטגיית רכש התוכן עבור ערוצי הפלטפורמה ובכלל זה את קשרי החברה עם ספקים ומפיצים בארץ ובחו"ל. גלייכר, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ -15 שנה בתחום הטלוויזיה, היא עו"ד, בעלת B.A בתקשורת וניהול ו-  Executive MBA במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, תיכנס לתפקידה ב- 1.7 לאחר תהליך חפיפה מסודר.
במהלך כהונתו, גל-רדאי הוביל את חטיבת התוכן של yes ובכלל זה את כלל ערוצי הבית של הפלטפורמה הרב-ערוצית בלוויין ובשידורים על גבי האינטרנט-   yes + ו-StingTV  ולמעלה מ- 150 ערוצים שותפים. כמו כן, הוביל את מהפכת המקור של - yes  במסגרתה זכו סדרות המקור ובהן 'פאודה', 'על הספטקרום', 'טרנסקידס', הבוזגלוס', 'כבודו', 'רק להיום', 'השוטר הטוב' ועוד לרייטינג, ביקורות משבחות ופרסים בארץ ובעולם. 
גל-רדאי מצטרף להנהלה הבכירה של בטה פילם ,(Beta Film) אחת מקבוצות ההפקה וההפצה העצמאיות המרכזיות בשוק הקולנוע והטלוויזיה הבינלאומי; בתפקידו כסמנכ"ל התוכן הוא יתווה וינהל את מדיניות הפיתוח וההפקה של הקבוצה.
״היה לי העונג והזכות להוביל את חטיבת התוכן בה עובדים אנשי המקצוע המוכשרים ביותר בישראל ויחד לעשות את הטלוויזיה הישראלית הטובה בעולם. תודה לעובדיי ומנהליי המסורים, לשותפים בחטיבות השונות ולמאות השותפים של yes  - יוצרים, מפיקים, ערוצים וספקים. תודה גדולה ומיוחדת לרן גוראון, שלמה רודב ולכל חברי ההנהלה והדירקטוריון על השותפות והאמון. אני שמח וגאה להפקיד את המסך של yes בידיה של קרן ומאחל לה הצלחה רבה״, מסר גל-רדאי.
"yes נמצאת בתנופת יצירה איכותית שזוכה גם להכרה בינ"ל. אני שמחה להצטרף להנהלת החברה וגאה להמשיך ולהוביל את חווית הצפייה המנצחת בישראל יחד עם המנהלים והעובדים המוכשרים האחראים ליצירתה", אמרה גלייכר על המינוי.
"אני מודה לקובי גל-רדאי על עשייה ענפה ומשמעותית בשלוש השנים האחרונות וניהול יוצא דופן של חטיבת התוכן בחברה. קובי הינו אחד מאנשי התוכן המובילים בישראל, אשר הביא למהפכת המקור של yes ולהובלתה את עולם היצירה הישראלית. במהלך כהונתו זכתה yes בעשרות פרסים יוקרתיים בארץ ובעולם והגיעה פעם אחר פעם להישגים מרשימים; אני מבקש לאחל לקרן הצלחה רבה בתפקידה החדש, אני סמוך ובטוח כי בזכות מקצועיותה, ניסיונה רב השנים והכרותה המעמיקה עם החברה ועולם התוכן, נשמור על מעמדה של yes  כטלוויזיה הטובה בישראל", מסר רן גוראון מנכ"ל yes.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מגיע לה.היא אלופה. (ל"ת)
    אני 05/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    לצרף עוד ערוצים
    דורון 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על יס לצרף עוד ערוצים: MTV סדרות כמו בהוט, MTV HITS, FOODY,
    סגור
  • 5.
    ליס יש תוכן מעולה
    יניב 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עברתי להוט וחזרתי אחרי חודש מרוב שיעמום
    סגור
  • 4.
    ליס יש תוכן מעולה
    יניב 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עברתי להוט וחזרתי אחרי חודש מרוב שיעמום
    סגור
  • 3.
    איזה אנשים נפלאים
    אחת שמכירה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קובי סמנכ" ל התוכן הכי טוב שיש וקרן מחליפה ראויה ומקצועית המון בהצלחה לשניכם
    סגור
  • 2.
    בקושי עבד שם שנתיים וברח
    ד. 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שתבדקו עובדות
    סגור
  • קובי האלוף
    מיכל 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק למען הדיוק 3+ שנים וסמנכל התוכן הכי טוב בשוק
    סגור
  • 1.
    מנהלת מעולה
    אסי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחירה מצוינת
    סגור