חדשות

יעל בר יעקב תחליף את גל תורג'מן כמנכ"לית ארטימדיה ישראל

סמנכ"לית הלקוחות ב-3 השנים האחרונות תמונה למנכ"לית במקום תורג'מן שיעבור לנהל את הפיתוח העסקי של ארטימדיה הבינלאומית. המייסד עופר מילר: "פעילותנו בארץ רק תלך ותתעצם ותהווה דוגמה לשאר העולם"
שרון טל |  4
גל תורג'מן, יעל בר יעקב (צילום יחצ)
יעל בר יעקב, סמנכ"לית הלקוחות של ארטימדיה ישראל ב-3 השנים האחרונות, תמונה למנכ"לית חברת הפרסום ותחליף בתפקיד את גל תורג'מן, המנכ"ל ב-5 השנים האחרונות. תורג'מן יעבור להוביל את הפיתוח העסקי של חברת האם של ארטימדיה בסינגפור. יעל בר יעקב שימשה טרם תפקידה בארטימדיה כסמנכ"לית לקוחות בקבוצת יוניברסל מקאן במשך 11 שנה, ולפני כ-3 שנים הצטרפה לארטימדיה.
ארטימדיה נחשבת לאחת מחברות הפרסום המובילות בתעשיית הפרסום בוידאו ובדיגיטל, כאחת שיצרה אלטרנטיבה תחרותית לפרסום בפייסבוק וביוטיוב. החברה הודיעה כי לאור הצלחת פעילותה בארץ, קיבלה אור ירוק מבעלי המניות של חברת האם בסינגפור להרחיב את הפעילות למספר שווקים נוספים בעולם, במתכונת דומה לפעילות בישראל, בהובלת המנכ"ל היוצא תורג'מן.
מייסד ארטימדיה, ד"ר עופר מילר: "כשהשקנו את הפעילות בארץ, הכרזתי שארטימדיה תהיה מותג מרכזי שנותן מענה טכנולוגי לתוכן המקומי בישראל. היום בחלוף 5 שנים אנו עומדים לפני חילופי דורות בארטידמיה ואני מבטיח לכם שפעילותנו בארץ רק תלך ותתעצם ותהווה דוגמה לשאר העולם. אין לי ספק ביכולתה של יעל בר יעקב להוביל את ארטימדיה, ולבטח אין לי ספק בכישוריה ובידע הנרחב שצברה בשנות עבודתה בתעשיית המדיה והפרסום".
קראו עוד ב-ice
המייסד ד"ר עופר מילר בירך את המנכ"ל היוצא: "תורג'מן תרם רבות להצלחת הפעילות של ארטימדיה ישראל. הצלחתו של גל היא גם הצלחתנו ולכן טבעי הדבר שמר תורג'מן עובר לפעילות הבינלאומית של החברה".
גל תורג'מן מסר: "לאחר 5 שנים מרתקות בהן הקמנו את רשת ארטימדיה, אני מתפנה לפעול בזירה העולמית ולהמשיך את הדרך שהתווינו בישראל. אני גאה בדרך שעברנו. ברצוני להודות בראש ובראשונה לכל אתרי התוכן שנתנו בנו אמון ולמשרדי הפרסום והמפרסמים שהלכו איתנו למרות הקשיים וחבלי הלידה של הפלטפורמה. מטבע הדברים אמשיך להיות מחובר לפעילות בישראל ובכוונתנו אף להרחיב את פעילות הפיתוח הטכנולוגי שלנו בארץ כך שתשרת ותתמוך בפעילות ארטימדיה בעולם".
המנכ"לית הנכנסת, יעל בר יעקב מסרה: "בשלוש השנים האחרונות, ארטימדיה היא הבית שלי ואני שמחה ונרגשת מההזדמנות שניתנה לי. ביחד עם צוות העובדים המצוין אמשיך להצעיד את החברה קדימה לפתח את המוצר שלנו לטובת המפרסמים בארץ".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תותח על (ל"ת)
    רעות 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    מספיק לנו השקרים של ביבי
    שפוי 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חברה כושלת עם מוצר חסר דאטה ויכולת בסיסית לטרגט. יכולים למנות את גיל שוויד ועדיין זו תשאר חברה שתסגר בקרוב. לפתח פעילות בעולם? איפה הבלוף על הודו שמכרו לנו בעוד תוכן שיווקי ממומן ושקרי.
    סגור
  • 1.
    כולם היום בניי (ל"ת)
    הג׳יגנ׳י 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה שהיית גרוע
    הלך הבן אדם 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נתראה בכישלון הבא !!!
    סגור