חדשות

תומר כהן מונה למנכ"ל פלטפורמת המתנות BUYME מקבוצת טלכלל

מנכ"ל ג'וביט לשעבר ינהל את פלטפורמת המתנות החוויתית מקבוצת טלכלל. היו"ר יואב בן יקר: "הניסיון הרב שצבר בתפקידיו יתרום רבות להמשך התפתחות החברה"

שרון טל |  1
תומר כהן, מנכ"ל BUYME (צילום סיון פרג', freepik)
תומר כהן מונה למנכ"ל פלטפורמת המתנות החוויתית BUYME מקבוצת טלכלל.  בתפקידו האחרון הקים ושימש כמנכ"ל ושותף מייסד של Jobit, חברת ליווי קריירה לדור המילניאלס. בעבר שימש כראש המטה של המשלחת הישראלית באו"ם; כיהן כראש המטה הצעיר ביותר של שר בממשלת ישראל, יעקב פרי, בעת היותו שר המדע והטכנולוגיה. כהן בן 32, נשוי ואב לילד, בוגר תואר ראשון במשפטים.
לאחר שובו לישראל בשנת 2018, הקים עם קבוצת טלכלל בהובלת המנכ"ל יואב בן יקר את חברת Jobit המתמחה באבחון, השמה וניהול קריירה לבני הדור הצעיר (ילידי שנות ה-80 וה-90). בנוסף, ייסד גם את פורום Ximus למנכ"לים צעירים ופורצי דרך בעסקים ובחברה.
"תומר מכיר היטב את החזון של הקבוצה וה-DNA החדשני שלה", אמר על המינוי יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל ויו"ר BUYME. "הניסיון הרב שצבר בג'וביט ובתפקידיו הקודמים יתרום רבות להמשך התפתחות החברה. יש לנו תוכניות גדולות לעתידה של BUYME ואני משוכנע שהחברה בניהולו של תומר תיישם אותן בהצלחה מרובה".
 
קראו עוד ב-ice
BUYME הוקמה ב-2012, ומאז הקמתה הפכה לפלטפורמת המתנות החווייתיות הגדולה בישראל, המציעה מגוון מתנות חוויתיות ביניהן: מסעדות יוקרה, אירועי תרבות, חופשות, סדנאות ופעילויות חוויתיות נוספות. החברה עובדת עם כ-1,000 בתי עסק ברחבי הארץ וכיום משתמשים בשירותיה יותר מ-5,000 חברות וארגונים מהגדולים במשק אשר רוכשים באמצעותה מתנות לעובדיהן – לקראת החגים או כתמריצים.
לאחרונה ביצעה BUYME עסקת ענק בתחום הדיגיטל והאי-קומרס. במסגרת העסקה, מייסדיBUYME  אשר החזיקו עד כה כשליש ממניות החברה, מכרו לקבוצת טלכלל את יתרת מניותיהם. המייסדים מיכה ברכוז, שי דרין, וטל צורי יקבלו על המכירה סכום כולל של כ-81 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-250 מיליון שקל. קבוצת מאיר היא בעלת השליטה בקבוצת טלכלל, ויחד עם יואב בן יקר הם מחזיקים ב-100 אחוז ממניות טלכלל, כך שבשרשור הם בעלי שליטה גם ב-BUYME. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה תותח !
    מיקי 06/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכשר וראוי, כייף לפרגן
    סגור