חדשות

אחרי מקאן, גיתם ואדלר חומסקי: שני גרשי מצטרף ל-Kendago פרסום

שני גרשי מונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ב-Kendago פרסום. בעבר שימש בתפקידי פרסום, קריאייטיב וניהול בכירים במשרדי הפרסום הגדולים בישראל
שרון טל |  2
שני גרשי (צילום יח"צ)
קבוצת הפרסום הדיגיטלי הבינלאומית Kendago הודיעה על מינויו של איש הפרסום שני גרשי לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה. גיוסו של גרשי לתפקיד מוסיף פונקציה חדשה ב-Kendago ובכלל מהווה חידוש בתחום ה-Direct Response, היות שעד כה בחברות מקבילות בעולם אין מחלקות אסטרטגיה.
גרשי מגיע לקנדגו לאחר ששימש בתפקידים בכירים בעולם הפרסום במהלך קריירה של 16 שנים. הוא החל את הקריירה שלו כאיש קריאייטיב, ועבד במשרדים אדלר חומסקי, גיתם BBDO ומקאן ואלי בתפקידי ניהול קריאייטיב, סמנכ"ל אסטרטגיית-קריאייטיב וסמנכ"ל קריאייטיב, ובשנים האחרונות עבד כפרסומאי עצמאי וכיועץ אסטרטגי.

אני מאד שמח על ההתחלה הזו, ובמיוחד אני שמח לעבוד במקום שבו אני יכול לתרום מהידע ומהניסיון שלי", מסר שני גרשי, סמנכ"ל אסטרטגיה ב-Kendago. "להתמחות בתחומים חדשניים ולעסוק בחיבור שבין טכנולוגיה ודאטה לבין פרסום ויצירתיות".

גרשי יתווה את האסטרטגיה ב-Kendago, הן ללקוחות פעילות הפרסום הדיגיטלי והן למוצרי חטיבת היזמות, וזאת במטרה להעמיק את היכולת האסטרטגית של החברה עבור שותפיה ולקוחותיה, ולעזור להם להרחיב את הדרכים בהן פונים ללקוחותיהם, כמו גם את מנעד התוצרים הפרסומיים והקריאייטיביים שלהם.

רפי מגן, מנכ"ל Kendago: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את שני גרשי, שצבר ניסיון רב בעולמות האסטרטגיה והקריאייטיב במשרדי הפרסום הגדולים בישראל. הצמיחה האדירה  של החברה, לרבות בתקופת הקורונה, מאפשרת לנו להמשיך לבסס את מעמדנו בצמרת משרדי הדיגיטל בעולם ולהרחיב את היצע השירותים שלנו לקהל לקוחותינו. הוספת פונקציית אסטרטגיה תאפשר להרחיב את השווקים של כל מוצר ולהגדיל את ה-Scale של הקמפיינים".

קבוצת הפרסום הדיגיטלי הבינלאומית Kendago, מספקת שירותי פרסום דיגיטלי לעשרות חברות אמריקאיות מובילות, המייצרים מכירות בהיקף של למעלה מ-150 מיליון דולר בשנה. בנוסף, לחברה חטיבת יזמות המפעילה מזה 8 שנים את אחת מתוכניות הדיאטה המצליחות בעולם המערבי - Trim Down Club, עם למעלה מ-2 מיליון לקוחות ברחבי העולם. מוצר הדיאטה של קנדגו מבוסס טכנולוגית AI להתאמת תוכנית תזונה אישית לכל אדם, בהתאם לשיטות תזונה, מגבלות אישיות והעדפות פרטניות.  החברה רשמה ב-4 השנים האחרונות צמיחה משמעותית בהיקף הלקוחות והפעילות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גל שניידר (ל"ת)
    בהצלחה לגרשי המוכשר 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בהצלחה (ל"ת)
    רוני 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור