קצרצרים

גולדפינגר תקשורת זכו במכרז יחסי הציבור של לשכת סוכני הביטוח

משרד יחסי הציבור ינהל את התקשורת והדוברות עבור לשכת סוכני הביטוח: "אנו מודים ללשכה ולעומד בראש ליאור רוזנפלד על הבחירה בנו"
איתי פת-יה |  1
טל גולדפינגר מירב לפידות (צילום יחצ, יהודה איטח)
קבוצת גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, בבעלות טל גולדפינגר ובניהול של מירב לפידות, זכה במכרז יחסי הציבור של לשכת סוכני הביטוח, בראשות ליאור רוזנפלד.
קראו עוד ב-ice
"אנו שמחים להודיע כי לאחר הליך מכרזי, לשכת סוכני הביטוח בחרה בגולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה למתן שירותי דוברות ואסטרטגיה ללשכה" נמסר מגולדפינגר תקשורת. "אנו, בגולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, מודים ללשכה ולעומד בראשה, סו״ב ליאור רוזנפלד, על הבחירה בנו".

גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה נוסדה בשנת 2003. בשני העשורים האחרונים מייעצת 'גולדפינגר' למערכי ההסברה, תקשורת ודיגיטל של חברות וארגונים בולטים ממגזרים שונים במודל IMC, תקשורת שיווקית משולבת, המאפשר יכולת למידה מעמיקה ומהירה, ניתוח הזירה והשוק, טיפול במשברים ומאבקים, ומיקסום סביבת הפעילות התקשורתית של הלקוח.
גולדפינגר נחשבת לאחת החברות המובילות בתחומי הבריאות. לפני כשנה הצטרפה לחברה דוברת המשטרה לשעבר מירב לפידות, עם התרחבות המשרד בייעוץ לחברות ציבוריות, גופי ממשל ושוק ההון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יחסי ציבור לא יצילו את 'שוקה' ואת תדמיתו
    גיל מבורך 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לשנות את המודל הארכאי למשהו שייטיב עם הלקוח. יש כמה חברות סטארט-אפ שמתחילות ללכת בכיוון הזה וזה מבורך.
    סגור