חדשות

יו"ר שיכון ובינוי תמיר כהן ישמש כמנכ"ל זמני במקום אייל לפידות

כהן יתפוס את מקומו של המנכ"ל המועזב אייל לפידות לשלושת החודשים הקרובים ככל הנראה, כשלאחר מכן או שיעזוב את כס היו"ר לטובת תפקיד המנכ"ל הקבוע או שתוקם ועדה לאיתור מנכ"ל אחר
איתי פת-יה | 
תמיר כהן, יו"ר שיכון ובינוי (צילום יחצ)
יו"ר שיכון ובינוי תמיר כהן יכנס בנעליו של המנכ"ל המועזב אייל לפידות. בשלב זה מדובר במינוי זמני של שלושה חודשים, כשלאחר מכן עומדות שתי אופציות – הראשונה הפיכתו למנכ"ל קבוע ועזיבתו את משרת היו"ר והשנייה הקמת ועדת איתור שתמנה מנכ"ל אחר.
לפידות זומן לאחרונה לשימוע לפני פיטורים, זאת על רקע חלקו בפרשת כלל ביטוח, בה הוא מחזיק במניות, במסגרתה נפגש עם היו"ר דני נוה וביקש מזה לפעול להדחת המנכ"ל יורם נוה עקב הביצועים הירודים של החברה תחת ניהולו.
 
קראו עוד ב-ice
בשיכון ובינוי לא אהבו את העיסוק של לפידות, מנכ"ל במשרה מלאה שנהנה מתגמול יוצא דופן, בקידום עסקיו האחרים. עוד עלו טענות על יחסים בעייתים מול עובדי החברה וכן העובדה שלא הצליח לגייס מנהלים מצליחים לשורותיה.

בין בעלי שיכון ובינוי נתי סיידוף ללפידות עדיין מתנהלת מחלוקת  באשר לתנאי הפרישה של האחרון, שמעוניין לקבל את כל האופציות עליהן סוכם עם כניסתו לתפקיד – גם אלה שהיו תלויות בהמשך כהונתו, שכאמור נקטעה כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה