חדשות

ושבו בנים לדרומם: איש הקריאייטיב מתן חלק מצטרף לאביב פרסום

מתן חלק ישמש כמנהל מחלקת הקריאייטיב במשרד אביב פרסום, לאחר 3 שנים במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר. מתן: "מודה על האמון, מקווה להחזיר על הדשא"
שרון טל |  7
מתן חלק (צילום יחצ)
משרד הפרסום "אביב פרסום", בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, ממשיך להתחזק ומגייס לשורותיו שחקן לניהול מחלקת הקריאייטיב במשרד - איש הפרסום הבאר-שבעי מתן חלק.
חלק (29), מוכר היטב בזירה הדרומית לא רק כאיש קריאייטיב אלא גם כאושיית רשת חריפה ומצחיקה במיוחד, בין היתר בזכות פוסטים ויראליים על הפועל באר שבע. את היצירתיות שלו הביא גם לענף הפרסום והצליח לגרוף מספר פרסים בשנים האחרונות. בין היתר זכה עם אור מילשטוק בפרס בתחרות המכובדת Young Lions 2018 וכן בשנת 2020 זכו השניים באותה התחרות במקומות הראשון והשני והביאו כבוד רב לעולם הפרסום הישראלי.
חלק שימש בשלוש השנים האחרונות כקופי ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלומוטר FCB בתל אביב. לפני כן, עבד במקאן וואלי כראש צוות קריאייטיב סושיאל, ובעבר שימש גם כאיש סושיאל וקריאייטיב במשרד הפרסום סטרייפס מקבוצת מועדון "הפורום". בין התקציבים עליהם עבד במהלך השנים נמנים: סוזוקי, קבוצת פררו, אוטו סנטר, הרץ, וילי פוד, אוניברסיטת חיפה, קפה גרג, קפה ביגה ועוד.
כעת מצטרף מתן חלק לאביב פרסום, המייצג גופים כמו עיריית באר-שבע, רשת מחסני השוק, בית החולים סורוקה, רשת המקסיקני, דיזיין פלוס ועוד. חלק מסר ל"אייס" בעקבות המינוי: "אני מודה לדודי, מירה וכמובן לבוס טל פרלמוטר, אהוב לבי, על התקופה המיוחדת. תודה גם לבנצי וניס על האמון, מקווה להחזיר על הדשא".
בנצי ג'ורנו, מבעלי אביב פרסום, מסר "אנו נרגשים לצרף לשורות משרדינו איש מבריק ויצירתי כמו מתן חלק, אשר יהיה אמון על כל מחלקת הקריאייטיב במשרד. אנו בטוחים כי השתלבותו של מתן תהווה נקודת פריצה משמעותית ותחזק את מעמדנו כמשרד הפרסום המוביל באזור הדרום המספק שירותים לגופים רציניים וגדולים. מתן הגיע על מנת לסייע לנו ביצירת קמפיינים מבדלים, בועטים ובעלי משמעות שיחרטו לכל אחד ואחת מאיתנו בראש. אנו ללא ספק נמצאים בשלב של צמיחה והגדלת מצבת העובדים שלנו כך שבכלים שלובים נצעיד את המשרד לגבהים חדשים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עוד לוזר (ל"ת)
    אביתר 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 6.
    חלקקקקקקיניו
    B2B 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בחור זהב, קופי מעולה, בן אדם שכיף לעבוד איתו. בהצלחה יא גברבר
    סגור
  • 5.
    בחור מבריק
    זוהר לבקוביץ' 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבל כמה זמן ייקח לסינים לייצר רפליקה שתעלה עשירית מחיר? אני בחוץ.
    סגור
  • 4.
    איש קריאייטיב מבריק! אביב פרסום ממש הרוויחו פה (ל"ת)
    דובי 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    מלך גדול רק חמש דקות
    מימון 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מבאר שבע
    סגור
  • 2.
    הבן אדם גאון
    עדי 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מתן מטופ 5 אנשי קריאייטיב בישראל
    סגור
  • 1.
    כוכב
    בנצי ג'ורנו 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בהצלחה
    סגור