חדשות

אירית סקלר-פילוסוף מונתה למשנה למנכ"ל עזריאלי

אירית תשמש בתפקיד במקביל להיותה סמנכ"לית הכספים של הקבוצה. יו"ר עזריאלי: "סומכים על הניסיון והאיכויות של אירית שיאפשרו לנו להצעיד את החברה קדימה"
שרון טל | 
אירית סקלר-פילוסוף מונתה למשנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי (צילום פזית עוז)
אירית סקלר-פילוסוף, סמנכ"לית הכספים של קבוצת עזריאלי, מונתה למשנה למנכ"ל עזריאלי אייל חנקין.
סקלר-פילוסוף, 46, הצטרפה לקבוצת עזריאלי בפברואר 2000, ומאז שימשה במגוון תפקידים בתחום הכספים, בין היתר כחשבת הראשית של הקבוצה, ולאחר מכן כסמנכ"לית הכספים, תפקיד אותו היא מבצעת ב-7 השנים האחרונות. קודם לכן, עבדה במשרד רואי החשבון KPMG (סומך חייקין).
במסגרת תפקידיה בעזריאלי ליוותה את הנפקת הקבוצה בבורסה בשנת 2010, במה שכונתה אז: "ההנפקה הגדולה ביותר של חברה בבעלות פרטית בישראל". לאורך השנים, לקחה חלק פעיל ומרכזי בכל המהלכים האסטרטגיים אשר הביאו את עזריאלי להיות היום קבוצת הנדל"ן המניב הגדולה והאיתנה בישראל.
בין המהלכים הבולטים: מכירת חברות ותחומי פעילות שאינן בליבת הנדל"ן המניב, בהן: סופרגז, GES  ופי גלילות. מן הצד השני, כניסה לתחומי פעילות חדשים ורכישת חברות ונכסים קיימים. בין היתר, ניתן למנות את תחום ה- Data Centers (חוות שרתים), דיור מוגן, מלונאות ועוד.
מעבר לאחריות על כל מערך הכספים של הקבוצה וגיוסי ההון, משמשת סקלר-פילוסוף כדירקטורית בחברות בנות של הקבוצה. סקלר-פילוסוף בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בתחום החשבונאות מהמכללה למנהל; בעלת רישיון מוסמך לרואת חשבון; ובוגרת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "אירית סקלר-פילוסוף הינה חלק מה-DNA של קבוצת עזריאלי מזה שני עשורים, ויש לה חלק מרכזי בצמיחתה העסקית ובעוצמתה של הקבוצה. אירית היא אשת מקצוע מהמעלה הראשונה ולאורך כל תקופת עבודתה, היא מביאה לשולחן מחשבה חדה, מקצועית ובלתי מתפשרת. אין לי ספק כי הנסיון והאיכויות יוצאות הדופן שלה יאפשרו לנו להמשיך להצעיד קדימה את הקבוצה, בהובלתו של המנכ״ל אייל חנקין ויחד עם שדרת הניהול החזקה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה