חדשות

מורדי שבת מונה למנכ"ל ICR לאחר מיזוג מנרב עם האחים נקש וישראל קנדה

מנרב תימחק מהבורסה ותהפוך לחברה יזמית פרטית בשם Israel Canada Rem ועל ניהולה יופקד מורדי שבת, כאשר ברק רוזן ורז עודד ישמשו כיו"רים משותפים של הדירקטוריון
שרון טל | 
מורדי שבת (צילום יח"צ ICR)
חברת הנדל"ן למגורים, מנרב פרויקטים, שנשלטה על-ידי אברהם קוזניצקי בעלי מנרב אחזקות, נרכשה היום (ב') על ידי שתי ענקיות הנדל"ן - ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ובידי קבוצת ראם שבשליטת האחים נקש ורז עודד, בסכום של 574 מיליון דולר. החברה נרכשה על כלל נכסיה, הפרויקטים וההון האנושי שלה שמונה עשרות עובדים.
מיזוג החברה מחק את מנרב מהבורסה והוליד את חברת ICR - Israel Canada Rem מבית ישראל קנדה וראם פרויקטים. על ניהול החברה הופקד מורדי שבת, בתפקידו האחרון מנכ"ל הפעילות של קבוצת קסטרו בארצות הברית, ובעבר מנכ"ל קבוצת גינדי.
מורדי שבת, מנכ"ל ICR, אמר היום: "אני נרגש, לצאת היום לדרך חדשה עם חברה איכותית, צעירה ודינמית, שנהנית מניסיון עתיר שנים ומגב פיננסי חזק של שתי ענקיות נדל"ן בעלות מוניטין רב בשוק – ישראל קנדה וקבוצת ראם. כל אחת מהחברות מקנה ל-ICR ערך מוסף משלה בהתאם לתחומי התמחותה ואני מאמין שהשילוב המנצח הזה, לא רק שיעניק ביטחון רב לרוכשים ולשוכרים הקיימים והעתידיים שלנו, אלא יהפוך אותנו לגורם מוביל  ופורץ דרך בשוק הנדל"ן הישראלי".
ברק רוזן, אסי טוכמאייר, רז עודד והאחים נקש מסרו היום: "אנו רואים ברכישת ICR פוטנציאל אדיר להרחבת פעילות הייזום של החברות, שתיצור סינרגיה עם הפעילות הקיימת שלנו, ותוסיף ערך משמעותי עם כניסתנו לשוק הנדל"ן למגורים לשכבות אוכלוסיה נוספות ובפריסה ארצית. הסכם השותפות לרכישת ICR הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו לביצוע עסקאות במיקומים אטרקטיביים, בעלי נגישות תחבורתית, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ובקרבת מקומות בילוי ופנאי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה