חדשות

העיתונאי לשעבר צ'יקו מנשה ימונה למנכ"ל משותף עם אורי גבאי ב-Start-Up Nation Central

ב-SNC עוד הודיעו כי אייל גולדמן ימונה לסמנכ"ל תקשורת ומותג, אריטה מצוף תמונה למנהלת מערך השיווק. לאחרונה הוצגו נתונים קשים על התמודדות ענף ההייטק הישראלי עם משבר הקורונה
שרון טל | 
צ'יקו מנשה ואורי גבאי ימונו למנכ"לים משותפים ב-Start-Up Nation Central (צילום יח"צ)
SNC - Start-Up Nation Central, חברה הפועלת לחיזוק וקידום תעשיית ההייטק והחדשנות הישראלית, הודיעה על שורת מינויים בכירים.
פרופ׳ יוג׳ין קנדל (CEO), לשעבר ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה, הכריז היום על קידומם של אורי גבאי, עד כה סמנכ"ל אסטרטגיה בחברה, לתפקיד מנכ"ל-משותף, לצד צ'יקו מנשה, עד כה סמנכ׳׳ל שיווק ותקשורת, שיכהן גם הוא כמנכ"ל משותף. בטרם הגיע לארגון, שימש אורי כסמנכ"ל אסטרטגיה ברשות החדשנות ותפקידים בכירים נוספים במגזר הציבורי. צ'יקו, עיתונאי בעברו, שימש בתפקידיו האחרונים כמשנה למנכ׳׳ל החדשות בתאגיד השידור ׳כאן׳, ולפני כן שימש מנהל רשת ב׳ ב׳קול ישראל׳.
עוד הודיע פרופ' קנדל על מינויים של אייל גולדמן לתפקיד סמנכ"ל תקשורת ומותג ומינויה של אריטה מצוף, לדירקטורית בכירה ומנהלת מערך השיווק ב- SNC. אייל מגיע לאחר ששימש כדובר ומנהל קשרי החוץ של IBM בישראל, ועם ניסיון של 16 שנים בתפקידים שונים בעולם התקשורת. אריטה נבחרה לתפקיד כשבאמתחתה שני עשורים כסמנכ"ל שיווק בחברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות, לאחרונה בחברת סטרטסיס – יחד עם הובלה של תוכניות Social Impact  בארץ ובחו"ל.
בחודשים האחרונים הובילה SNC שורה של פעילויות תקשורתיות ואסטרטגיות לחיזוק תעשיית ההייטק והחדשנות המקומית מיד עם התפרצות מגפת הקורונה: עידוד השקעות המוסדיים בהייטק הישראלי, הקמת אתר  Corona Tech Israel - זירת תוכן עם כ-300 פתרונות שונים למשבר הקורונה תוצרת כחול-לבן ושורה של הסכמים ושת"פ לשידוך פתרונות ישראלים למדינות שונות, וביניהם: שבדיה, טיוואן, גרמניה, מדינות אמריקה הליטינית ועוד. מחלקת המחקר של הארגון השיקה דו"חות רבים, כגון דו"ח המראה על פריחתה של תעשיית הפינטק הישראלית הממוקמת חמישית וגייסה בשנה החולפת 1.8 מיליארד דולר.
Start-Up Nation Central פועלת אל מול תאגידים וחברות Fortune 500, משקיעים וקרנות הון סיכון, ממשלות וארגונים חברתיים ברחבי העולם. פעילות החברה ממומנת מפילנתרופיה בלבד. בכדי לחשוף את מגוון החברות והפתרונות הישראלים שיכולים לסייע בפתרון בעיות גלובליות, הקימה החברה את Finder - פלטפורמת איתור החדשנות של SNC - המכילה מידע על למעלה מ-6,500 חברות טכנולוגיה ישראליות במגוון סקטורים.
ברקע הדברים, הוצגו לאחרונה נתונים המעידים על פגיעה קשה בענף ההייטק הישראלי בעקבות משבר הקורונה. לפי נתונים שהציגה רשות החדשנות בכנסת, 78% מחברות ההייטק דיווחו על פגיעה בהכנסות, כאשר 60% מהחברות דיווחו על פגיעה של יותר מ-25%. את הפגיעה האנושה ביותר בשל הקורונה חוו סטאטרטאפים המעסיקים עד 10 עובדים. 33% מאותם סטארטאפים ספגו ירידה במכירות של בין 76%-100%. 
ד"ר עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות והמדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה, אמר בדיון עקב הנתונים שהציג: "המצב היום הוא פגיעה בכוח אדם. שיעור הפיטורים הגיע ל-7 אחוז, לצד פגיעה במכירות ופגיעה בהשקעות. אנחנו נמצאים כרגע בנפילה חופשית". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה