חדשות

אריאל יוצר, סגן הממונה על התקציב באוצר מסיים את תפקידו

אחרי 12 שנים באגף, יוצר הודיע לממונה על התקציב שאול מרידור על התפטרותו. בתפקידו האחרון היה אחראי לתחומי הנדל"ן והשלטון המקומי, וכן שימש כיו"ר הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור
איתי פת-יה | 
אריאל יוצר (צילום דוברות משרד האוצר)
אריאל יוצר, סגנו של הממונה על אגף התקציב באוצר שאול מרידור הודיע על התפטרותו. בתפקידו האחרון אותו מילא מ-2017 יוצר היה אחראי לתחומי הנדל"ן והשלטון המקומי.
בסך הכל עבד במשך 12 שנים באגף התקציבים, אליו הצטרף כרפרנט מקרקעין ותכנון, כשבהמשך קודם לתפקיד רכז שיכון ובינוי. ב-2017 לצד מינויו לתפקידו הנוכחי, מונה יוצר גם ליו"ר הועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור. בתקופתו כיו"ר הוועדה אושרו בה כ-200,000 יח"ד. בין התוכניות המרכזיות, שאושרו: תוכנית קריית שחקים בהרצליה, תוכנית להתחדשות עירונית בקרית משה ברחובות, תוכנית סירקין, ותכנית בן שמן בלוד.
עוד הוביל יוצר רפורמות ושינויים מבניים דוגמת מודל מתחמי הדיור לשכירות ארוכת טווח, הגברת התחרות בשוק המלט, קידום החוק להקמת הקרן לצמצום פערים בשלטון המקומי וגיבוש הסכמי גג מול רשויות מקומיות. בתקופת משבר הקורונה היה אחראי יוצר על קידום הפטור מארנונה עסקית מול משרד הפנים והרשויות המקומיות.
"אני מסיים את תפקידי במשרד האוצר בתום תקופת עשייה ממושכת, בה ניתנה לי הזכות להיות שותף ולהוביל יוזמות, ששינו ושיפרו את פני החברה והכלכלה", אמר היום יוצר. "לאחר שנים רבות בהן הייתי בצומת מרכזי ומעורב בקבלת החלטות משמעותיות, אני חש כי בשלה העת לעבור לאתגר הבא. אני מודה לממונה על התקציבים, שאול מרידור, על השותפות והאמון הרב ומאחל לו ולעובדי משרד האוצר ואגף התקציבים, הצלחה בהמשך הדרך במשימות ובאתגרים הגדולים העומדים בפניהם".
שאול מרידור, הממונה על התקציבים מסר: "אני מודה לאריאל על שנות עשייה רבות במגזר הציבורי, בהן פעל לקידום רפורמות ומהלכים רחבי היקף, למען הכלכלה והחברה במדינת ישראל. אריאל פעל תמיד במקצועיות, במסירות ומתוך תחושת שליחות. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה