חדשות

מ'ישראל היום' לעורך 'ממון': אסי חיים מונה לראש המוסף הכלכלי של 'ידיעות אחרונות'

חיים שימש בעבר כסגן עורך מוסף 'ממון' וכעורך הצרכנות של 'ישראל היום'. במקביל, בקבוצת ידיעות הודיעו על איחוד של דסק הכלכלה, בראשו יעמדו אסי חיים וצחי שדה, שמונה לעורך ערוץ הכלכלה של ynet 
 
שרון טל |  3
אסי חיים עורך ממון (צילום אישי)
בקבוצת ידיעות אחרונות הודיעו על מינוי של אסי חיים לעורך המוסף הכלכלי 'ממון'. חיים, בן 48 ומתגורר בגבעתיים, התחיל את דרכו ככתב בקבוצת מעריב וסיקר את תחום החוץ ואת התחום המוניציפלי בתל אביב. במסגרת תפקידו במעריב התגורר במיאמי ולאחר מכן שימש כמנהל פיתוח העסקי של הקונסוליה במיאמי.
לאחר חזרתו לארץ הצטרף לישראל היום שם שימש עורך בדסק החדשות. ב-2008, לאחר כשנה כעורך בחדשות, מונה לעורך מוסף הצרכנות, בתפקיד זה שימש עד 2015, אז עבר לידיעות אחרונות לשמש כסגן עורך ממון. כעת, בחלוף 5 שנים, חיים מונה לראש המוסף הכלכלי. 
במקביל, הודיעו בידיעות אחרונות כי צחי שדה ישמש כעורך ערוץ הכלכלה של ynet. שדה, שהחל את דרכו ב-ynet ככתב ועורך קריירה בערוץ הכלכלה ובהמשך עבר לדסק החדשות, שם שימש עורך וראש דסק, יחזור לראשות הדסק הכלכלי, אך לא יהיה שם לבד. בקבוצה הודיעו על איחוד הדסק הכלכלי של ynet וידיעות אחרונות תחת חטיבה משותפת, כשאסי חיים וצחי שדה עומדים בראש הדסק הכלכלי של כל אחת.
כמו כן, בשבוע שעבר הודיעו בקבוצה על מינויה של הילה ציאון לעורכת ערוץ הנדל"ן של ynet ובמסגרת תפקידה תכסה את תחום הנדל"ן בידיעות אחרונות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה קרה עם רועי ברגמן? (ל"ת)
    דודי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ומה עם רועי ברגמן? הוחזר למידותיו הטבעיות? (ל"ת)
    קוקי 08/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מינוי נהדר, עורך חסר חוט שדרה (ל"ת)
    בני 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור